Gå til innhold

Ukas trening, uke 15.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Jeg håper vi klarer å holde liv i disse trådene. De eneste positive trådene som er på dol for tiden.

Jeg har tilbakelagt en 6 dagers arbeidsuke med lange dager, men har fått til litt. 

Treningsentrene er fortsatt stengt, så det blir gåturer. Vi har startet treninga til sommerens fjellturer, så gåturene er raske turer opp bratte bakker. Samboeren først og jeg halsende etter med tunga ut av munnen og prøver å holde følge. Jeg blir kjørt hardt 😱 Det er ikke rusleturer.

Mandag : 6 km

Tirsdag : 6 km

Onsdag : 6 km

Torsdag : 6 km

Søndag : 1 mil.

9 etasjer trapper flere ganger i uka og manualer.

 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Jeg håper vi klarer å holde liv i disse trådene. De eneste positive trådene som er på dol for tiden.

Jeg har tilbakelagt en 6 dagers arbeidsuke med lange dager, men har fått til litt. 

Treningsentrene er fortsatt stengt, så det blir gåturer. Vi har startet treninga til sommerens fjellturer, så gåturene er raske turer opp bratte bakker. Samboeren først og jeg halsende etter med tunga ut av munnen og prøver å holde følge. Jeg blir kjørt hardt 😱 Det er ikke rusleturer.

Mandag : 6 km

Tirsdag : 6 km

Onsdag : 6 km

Torsdag : 6 km

Søndag : 1 mil.

9 etasjer trapper flere ganger i uka og manualer.

 

Nei, dette ble jo faktisk litt feil. Den ene dagen var jeg ute alene og tok litt intervalltrening. Jeg jogget opp bakker, gikk rolig ned og jogget opp bakker og trapper her i nærområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent styrke 3 dager, og er ganske fornøyd med det. I tillegg har jeg gått mellom 5 og 15 km hver dag (men i et ganske moderat tempo.- og uten bratte bakker).

Fortsatt glad for at SiO har åpnet to av treningssentrene sine for trening med legeattest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
frosken skrev (1 minutt siden):

Jeg har trent styrke 3 dager, og er ganske fornøyd med det. I tillegg har jeg gått mellom 5 og 15 km hver dag (men i et ganske moderat tempo.- og uten bratte bakker).

Fortsatt glad for at SiO har åpnet to av treningssentrene sine for trening med legeattest. 

Så bra 😊👍 Deilig med det fine vårværet vi har for tiden.

Glad på dine vegne for det :) Jeg får nøye meg med tøy og bøy på stuegulvet og en kiropraktortime i ny og ned for å løse opp hoftene. Jeg hadde sikkert fått en slik legeattest, men satser på at Evo åpner om ikke alt for lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste helgen på ski hittil i år. En bratt randonee tur til en ganske bratt og høy topp 1000m stigning og en lang 24km tur til en lavere topp 7-800m stigning. Det var alt den uka, men mer enn nok.  Den siste turen var 3000kcal i følge pulsklokka. og det tror jeg må være ny rekord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe skikkelig trim denne uka. Et par korte turer i uka + mye hagearbeid i helga - ellers altfor mye i ro 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel skrev (1 time siden):

Den beste helgen på ski hittil i år. En bratt randonee tur til en ganske bratt og høy topp 1000m stigning og en lang 24km tur til en lavere topp 7-800m stigning. Det var alt den uka, men mer enn nok.  Den siste turen var 3000kcal i følge pulsklokka. og det tror jeg må være ny rekord. 

Høres ut som utrolig fine turer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (45 minutter siden):

Høres ut som utrolig fine turer!

Ja, det var skyfri himmel og vindstille til og med på toppen begge dagene. Mer snø enn tidligere i vinter  i Trollheimen, men ganske kram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjelden stålkontroll på akkurat hva jeg har gjort til enhver tid, men trener stort sett litt på den ene eller andre måten hver dag. Har funnet frem igjen stavene og trener litt i motbakker for å få opp pulsen. Har også funnet frem sykkelen og fikk en kort treningstur i helgen. Har trent styrke minst tre ganger (litt puslete på stuegulvet) og har tre turer på 12.000-15000 skritt. Så bra aktivitetsnivå i hvertfall, om enn ingen utmattende trening 😊

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Grendel skrev (På 19.4.2021 den 8.07):

Den beste helgen på ski hittil i år. En bratt randonee tur til en ganske bratt og høy topp 1000m stigning og en lang 24km tur til en lavere topp 7-800m stigning. Det var alt den uka, men mer enn nok.  Den siste turen var 3000kcal i følge pulsklokka. og det tror jeg må være ny rekord. 

Av en eller annen grunn ser jeg for meg at du går på ski der jeg gikk på ski i oppveksten min 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Grendel skrev (På 19.4.2021 den 10.26):

Ja, det var skyfri himmel og vindstille til og med på toppen begge dagene. Mer snø enn tidligere i vinter  i Trollheimen, men ganske kram.

Ja Trollheimen ja 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Ekstra skrev (På 19.4.2021 den 10.35):

Har sjelden stålkontroll på akkurat hva jeg har gjort til enhver tid, men trener stort sett litt på den ene eller andre måten hver dag. Har funnet frem igjen stavene og trener litt i motbakker for å få opp pulsen. Har også funnet frem sykkelen og fikk en kort treningstur i helgen. Har trent styrke minst tre ganger (litt puslete på stuegulvet) og har tre turer på 12.000-15000 skritt. Så bra aktivitetsnivå i hvertfall, om enn ingen utmattende trening 😊

Har du syklet i marka ? Lurer på om det er mulig snart ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (2 minutter siden):

Av en eller annen grunn ser jeg for meg at du går på ski der jeg gikk på ski i oppveksten min 🙂

Kanskje det🙂. Det spørs hvor du gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Grendel skrev (Akkurat nå):

Kanskje det🙂. Det spørs hvor du gikk.

Ja, det var det da. Kan ikke si det her 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (10 timer siden):

Har du syklet i marka ? Lurer på om det er mulig snart ?

Nei, bare på asfalt så langt. Det ligger fortsatt litt snø på skyggepartier på skogsveiene.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...