Gå til innhold

Artrose?


HHP58

Anbefalte innlegg

Har vondt i begge hofter og knær,men bare når jeg går.Har nå sittet stille i 2 dager og smertene er nesten borte,men jeg har tatt smertestillende.I morgen skal jeg sjekke om jeg har smerter uten.Er Artrose en konstant sykdom/plage? Jeg er 62 år og veier 155 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
HHP58 skrev (18 minutter siden):

Har vondt i begge hofter og knær,men bare når jeg går.Har nå sittet stille i 2 dager og smertene er nesten borte,men jeg har tatt smertestillende.I morgen skal jeg sjekke om jeg har smerter uten.Er Artrose en konstant sykdom/plage? Jeg er 62 år og veier 155 kg.

Hvor høy er du. Jeg lurer på om det kan være smerter grunnet overvekt.

Anonymkode: fafcf...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt stille i 18 år i Sporveien, først som konduktør og så på T-banen som billettselger og sist som T-banefærer.

Fra 1981-99. Hadde ikke tid til trim,jeg jobbet og kona passet barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
HHP58 skrev (2 minutter siden):

Satt stille i 18 år i Sporveien, først som konduktør og så på T-banen som billettselger og sist som T-banefærer.

Fra 1981-99. Hadde ikke tid til trim,jeg jobbet og kona passet barna.

Det kan se ut til at du har en høy bmi, vurder om du skal gjøre noe med vekten din. Hør med legen din :) Ikke sikkert dette stemmer, men verdt å sjekke ut

Anonymkode: fafcf...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...