Gå til innhold

Har du noen gang blitt utestengt fra dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Får kanskje ikke så mange ja her Tenker at utestengte er utestengt😅

Anonymkode: 49790...ccc

Ja, men utestenging er i første omgang 1 mnd, så 3 mnd og til slutt permanent. Før den permanente utestengingen har man altså to anledninger i form av perioder hvor man kan være her. De som evt svarer ja her svarer derfor når de er inne i varmen igjen etter første eller andre gangs utestengelse. Som for eksempel 90-tallsbarn som har vært utestengt en periode, men nå er kommet tilbake.  

Anonymkode: d358d...38e

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja, men utestenging er i første omgang 1 mnd, så 3 mnd og til slutt permanent. Før den permanente utestengingen har man altså to anledninger i form av perioder hvor man kan være her. De som evt svarer ja her svarer derfor når de er inne i varmen igjen etter første eller andre gangs utestengelse. Som for eksempel 90-tallsbarn som har vært utestengt en periode, men nå er kommet tilbake.  

Anonymkode: d358d...38e

Tror ikke jeg er i varmen da

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Får kanskje ikke så mange ja her Tenker at utestengte er utestengt😅

Anonymkode: 49790...ccc

Det finnes ulike grader av utestengelse. En har utestengelse på livstid som jeg har forstått at Kvinneguiden praktiserer en del? Og en har utestengelse for et bestemt tidsrom basert på graden av alvorligheten til regelbruddet som er gjort. Hensikten er jo å gi de utestengte en mulighet til å endre adferd for å unngå senere og ev. å få lengre utestengelse eller ev. permanent utestengelse.

Her på DOL er det nokså høy takhøyde for hva som er tillat og ikke, synes jeg. Jeg har vært her i ca. 7 år og er av de som ikke har blitt utestengt, men jeg har nok brutt en og annen regel ufrivillig i ny og ne...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...