Gå til innhold

Ang blødning.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du får ta dine bekymringer opp med sykepleieren eller fastlegen. Ring i morgen du. 

Anonymkode: 8c805...ff0

Skal liksom gå tur med sykepleieren fra psykisk helse i morgen, kan jo snakke med henne om det/alt. 

stjernestøv
laban skrev (20 minutter siden):

Så enkelt er det heldigvis ikke. Du kan ikke mane fram sykdom eller god helse bare ved hjelp av tanker.  

Er jo så forvridd i hjernen min at jeg tror på det, tenker jo at jeg fortjener ikke bedre. At det er karma, jeg må ha vært en fæl person før i tidligere liv. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Er jo så forvridd i hjernen min at jeg tror på det, tenker jo at jeg fortjener ikke bedre. At det er karma, jeg må ha vært en fæl person før i tidligere liv. 

Hvis du prøver å tenke fornuftig rundt dette: Mener du at alle som er fattige og syke er skyld i det selv? At grunnen er at de har vært fæle mennesker i tidligere liv? For meg høres det veldig rart ut. 

Og mener du at tankene har såpass stor kraft at det man tenker får man eller blir man? Hvorfor finnes det da fattige og syke mennesker overhodet? Ingen ønsker å leve i fattigdom, nød og sykdom. Men i følge deg kan de komme seg ut av det ved å tenke at de ikke er fattige og ikke syke? At ved å tenke at de er friske så blir de friske? Tullball fra ende til annen, og det håper jeg du forstår. 

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du prøver å tenke fornuftig rundt dette: Mener du at alle som er fattige og syke er skyld i det selv? At grunnen er at de har vært fæle mennesker i tidligere liv? For meg høres det veldig rart ut. 

Og mener du at tankene har såpass stor kraft at det man tenker får man eller blir man? Hvorfor finnes det da fattige og syke mennesker overhodet? Ingen ønsker å leve i fattigdom, nød og sykdom. Men i følge deg kan de komme seg ut av det ved å tenke at de ikke er fattige og ikke syke? At ved å tenke at de er friske så blir de friske? Tullball fra ende til annen, og det håper jeg du forstår. 

Jeg har bare alltid trodd det, vet ikke hvorfor. Det står en del om det i himmelske samtaler også og da tenkte jeg "Ja der ser du". Men vet det virker brutalt, men egentlig er alt i perfekt orden. Jeg vet ikke...

stjernestøv

Jeg forklarte hun som tar telefon på legesenteret hvordan jeg har vært og at jeg ikke føler meg i form, fikk time i dag. Så får jeg se hva legen sier, sa jeg klarer ikke skille det fysiske og det psykiske. 

Endret av stjernestøv
stjernestøv

Fikk ikke tatt nye blodprøver for de jeg tok sist var fine, hun trodde det var psykisk siden risperdal hadde begynt å virke. Hun trodde ikke jeg var dødssjuk så det var nå bra, men kunne komme igjen om jeg ble dårligere igjen. Og blødningen kom av risperdal mente hun, jeg hadde og fett i leveren men det var ikke farlig. Så ja hun tok seg god tid og fikk roet meg litt :) 

Men de kunne ikke finne ut på blodprøve om jeg var i overgangsalderen? Det ble for diffust? Og ikke kunne de finne ut om jeg hadde kreft på blodprøve heller. 

Endret av stjernestøv
stjernestøv skrev (26 minutter siden):

Og ikke kunne de finne ut om jeg hadde kreft på blodprøve heller. 

Det finnes ingen generell blodprøve som kan avsløre alle typer kreft. Da hadde nok de fleste tatt den regelmessig.

Men jeg synes ikke du har noen typiske kreftsymptomer. 

Endret av laban
stjernestøv
laban skrev (12 minutter siden):

Det finnes ingen generell blodprøve som kan avsløre alle typer kreft. Da hadde nok de fleste tatt den regelmessig.

Men jeg synes ikke du har noen typiske kreftsymptomer. 

Ja det hadde de vel da. 

Ok, takk for det :) Det er bra det da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...