Gå til innhold

Mangler svai nederst i ryggen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.6.2021 den 19.09):

Hva kommer det av? Jeg har ikke den naturlige krummingen (som en høyreparentes eller omvendt C) nederst før rumpa. Er det unormalt? 

Jente 27

Anonymkode: d5b6e...32e

Og jeg har krokrygg .. Er bare 24. Ryggen min går inn nederst og er helt ut over lengre over- klarer ikke å forklare. Svak u ryggen kanskje. Det ser ikke så fint ut. Men er slik ryggen min er bygd tydeligvis. 

Anonymkode: f99ca...61b

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ingen andre som kjenner til et slikt et problem? Da betyr det at jeg er vanskapt! 😭

Anonymkode: d5b6e...32e

Jøsses da. Om du ikke plages med at du har lite svai i korsryggen så spiller det vel liten rolle? Min rygg er så skeiv og skakk at ryggortopeden satt og stirret på røntgenbildene med store øyne... 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...