Gå til innhold

Har dolpolitiet fått vilja si nå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Åååå så godt å se deg! 😄 Trodde du var utestengt igjen. 

Anonymkode: 4853d...e0f

altså var det seriøst meg eller hvordan ser du at en bruker er utestengt? jeg er neppe savnet eller ønsket her inne.

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

altså var det seriøst meg eller hvordan ser du at en bruker er utestengt? jeg er neppe savnet eller ønsket her inne.

Jeg syntes bare det ble så stille på deg igjen. Kan ikke se at noen er utestengt. Og jo, jeg savnet deg. 🤗

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg syntes bare det ble så stille på deg igjen. Kan ikke se at noen er utestengt. Og jo, jeg savnet deg. 🤗

hva savner du med meg? at jeg lager bråk eller at jeg er så negativ? hvordan kan du savne et menneske du aldri har sett?

Annonse

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (2 minutter siden):

hva savner du med meg? at jeg lager bråk eller at jeg er så negativ? hvordan kan du savne et menneske du aldri har sett?

Jeg synes bare synd på deg på en måte. Har litt omsorgsfølelse for deg, og hadde blitt lei meg om du forsvant. Jeg synes det bør være rom for alle. Du er like verdifull som alle oss andre her inne. Du er ofte negativ ja, men du har da sannelig noe bra å bidra med også! 😊

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg synes bare synd på deg på en måte. Har litt omsorgsfølelse for deg, og hadde blitt lei meg om du forsvant. Jeg synes det bør være rom for alle. Du er like verdifull som alle oss andre her inne. Du er ofte negativ ja, men du har da sannelig noe bra å bidra med også! 😊

Hadde jeg kunnet ringt tilbake til meg selv i fortiden, ville jeg sagt at jeg ikke burde henge på forum, jeg har ikke fått noe ut av det, annet enn at jeg har blitt en "kjendis" på norske forum nå, det var aldri målet. Men, du gjør karriere i det du er flinkest i og liker å gjøre. Jeg liker å sitte bak en skjerm og skrive, og se andres reaksjoner. En falsk trygghet. Jeg skulle bare ha synspunkter, men i stedet for å handle i virkeligheten og bare spørre etter enkle ting, begynte livet heller å handle om forum, mens virkeligheten var et sted jeg får pause fra det og alle svar jeg får her. Føler på at mange ikke er enige med meg, og tenker at da er det kanskje slik i virkeligheten også. 

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (1 time siden):

Synes du virker som et godt menneske som sliter.

Har sett mye japansk anime (tegneserier) for tiden og du virker som en stereotypisk karakter en finner i mange av dem. Søt snill og god.

Du får ikke gi opp håpet. Jeg heier på deg :) Selv om jeg ikke har så mye gode råd å gi deg ;) 

Ja, en bør nok leve livet IRL, for min del er hele livet mitt internett, får håpe du ikke blir fanget her på forumet for tror ikke det er givende på sikt, jeg er klar for å ta kvelden ihvertfall :P 

6183377b7a648746b2b2453221127eac.jpg

Lykke til, frøken :) 

Anonymkode: bfdb2...51e

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Selvsagt er hun like verdifull som andre her inne. Ingen har vel påstått noe annet?

Endret av Glitter
AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Selvsagt er hun like verdifull som andre her inne. Ingen har vel påstått noe annet?

Jeg sa dette til 90tallsbarn siden hun rakker sånn ned på seg selv hele tida. I egne øyne er hun verdiløs, ville derfor oppmuntre litt og også vise at det ikke er alle her inne som er 100% imot henne. 

Var det noe galt med det altså? I så fall er det jo fint at du sier i fra, så skal du slippe å få oppmuntringer fra meg videre. Sliter du med noe får du bare tenke at positive tilbakemeldinger er selvfølgelige og underforståtte og derfor ikke trenger å uttrykkes.   

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg sa dette til 90tallsbarn siden hun rakker sånn ned på seg selv hele tida. I egne øyne er hun verdiløs, ville derfor oppmuntre litt og også vise at det ikke er alle her inne som er 100% imot henne. 

Var det noe galt med det altså? I så fall er det jo fint at du sier i fra, så skal du slippe å få oppmuntringer fra meg videre. Sliter du med noe får du bare tenke at positive tilbakemeldinger er selvfølgelige og underforståtte og derfor ikke trenger å uttrykkes.   

Wow. Jeg svaete bare at hun selvsagt ikke er verdiløs. Det var ingenting galt med innlegget ditt som var galt. Jeg ville bare uttrykke at jeg synes så klart hun er like verdifull som alle andre. 

Dessuten er jeg ikke mot henne, men noe av adferden synes jeg ikke noe om. Jeg har skrevet mange innlegg til henne med hensikt om å gi råd og støtte. Betyr ikke at jeg på samme tid ikke kan mene at noe av det hun skriver her er ugreit.

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Wow. Jeg svaete bare at hun selvsagt ikke er verdiløs. Det var ingenting galt med innlegget ditt som var galt. Jeg ville bare uttrykke at jeg synes så klart hun er like verdifull som alle andre. 

Dessuten er jeg ikke mot henne, men noe av adferden synes jeg ikke noe om. Jeg har skrevet mange innlegg til henne med hensikt om å gi råd og støtte. Betyr ikke at jeg på samme tid ikke kan mene at noe av det hun skriver her er ugreit.

Da misforstod jeg deg. Det virket bare som om du skulle ta meg for å ha skrevet det. At det var unødvendig og dumt av meg å skrive det siden det jo liksom er underforstått. Spesielt spørsmålet på slutten fikk meg til å tenke i de baner. "Det er vel ingen som har påstått noe annet?" 

Klarer du å se det fra den siden? 

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (47 minutter siden):

Forøvrig er det jo sånn for meg også. Skriver under her. 

AnonymBruker skrev (På 4.6.2021 den 10.27):

Da misforstod jeg deg. Det virket bare som om du skulle ta meg for å ha skrevet det. At det var unødvendig og dumt av meg å skrive det siden det jo liksom er underforstått. Spesielt spørsmålet på slutten fikk meg til å tenke i de baner. "Det er vel ingen som har påstått noe annet?" 

Klarer du å se det fra den siden? 

Ja, jeg mente vel bare at det er jo ingen som så vidt meg bekjent tenker noe annet, uavhengig av om det er noe med adferden og hvordan den kan påvirke andre er. Men kan forstå du tolket svaret mitt slik. Det var i hvert fall ikke ment slik. :)

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Ja, jeg mente vel bare at det er jo ingen som så vidt meg bekjent tenker noe annet, uavhengig av om det er noe med adferden og hvordan den kan påvirke andre er. Men kan forstå du tolket svaret mitt slik. Det var i hvert fall ikke ment slik. :)

Da har vi fått oppklart det. Ha en fin kveld videre! :)

UtakknemligDiva

Da er jeg ferdig med dagenes gjøremål.... jeg tenker nå på hvordan jeg skal få brutt den sexgreia. Jeg gidder ikke være jomfru lenger, men er liksom redd at pga diagnosen min så blir alt ekstra farlig. Sjefen min sa for 2 år siden faktisk at hun syntes jeg skulle få meg et ligg så kanskje jeg blir mindre "jomfruelig". Få vekk litt aspergerstrekk. Hun skaffet meg til og med en date, uten at jeg ba om det. Hun kontaktet en fyr som var høyt utdannet og sa at jeg har diagnosen og sendte bilde av meg til han. Han hadde sagt at jeg var pen nok, og gitt nummeret mitt til han. Han tok aldri kontakt, og jeg er ikke såret av det altså. 
Men jeg trenger virkelig å tenne på noen i det minste og det gjør jeg jo men jeg vet ikke om fyren er bra en gang. Han har en helt annen livsstil enn meg, men kanskje det jeg liker med han da. Er bare redd det skal bli slik at jeg blir gjort narr av i ettertid. Ikke at han vil det, men jeg er redd for at noen menn ser på kvinner som dumme om de vil ha sex..eller gjøre noe slik..

90tallsbarn skrev (50 minutter siden):

Da er jeg ferdig med dagenes gjøremål.... jeg tenker nå på hvordan jeg skal få brutt den sexgreia. Jeg gidder ikke være jomfru lenger, men er liksom redd at pga diagnosen min så blir alt ekstra farlig. Sjefen min sa for 2 år siden faktisk at hun syntes jeg skulle få meg et ligg så kanskje jeg blir mindre "jomfruelig". Få vekk litt aspergerstrekk. Hun skaffet meg til og med en date, uten at jeg ba om det. Hun kontaktet en fyr som var høyt utdannet og sa at jeg har diagnosen og sendte bilde av meg til han. Han hadde sagt at jeg var pen nok, og gitt nummeret mitt til han. Han tok aldri kontakt, og jeg er ikke såret av det altså. 
Men jeg trenger virkelig å tenne på noen i det minste og det gjør jeg jo men jeg vet ikke om fyren er bra en gang. Han har en helt annen livsstil enn meg, men kanskje det jeg liker med han da. Er bare redd det skal bli slik at jeg blir gjort narr av i ettertid. Ikke at han vil det, men jeg er redd for at noen menn ser på kvinner som dumme om de vil ha sex..eller gjøre noe slik..

Gjorde sjefen din det? Det finnes mye rart mellom himmel og jord...

UtakknemligDiva
Grendel skrev (25 minutter siden):

Gjorde sjefen din det? Det finnes mye rart mellom himmel og jord...

Ja, men men siden hun ikke har aspergers så kunne det ikke bli feil. Men du legger ikke merke til noe av det andre jeg skrev? Jeg må miste den snart, og jeg har sett meg ut en ny fyr jeg liker. Tyrkeren har unfollwed meg på instagram. Hadde det vært for 1,5 år siden hadde jeg blitt knust, men jeg har fått opp øynene for en annen. Han har unfollowed flere felles kjente, og til og med nye dama si 😛 Liker å se litt på de, og hun ligner meg utseendemessig. 
Tenkte kanskje det kan være et tegn fra åven om at nå er perfekt å gå videre? Men så er spørsmålet om han her fyren er bedre? Han har alderen så der har vi det da, men jeg er neppe ute etter noe forhold. Men er redd jeg skal bli straffet for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...