Gå til innhold

Hele Norge svømmer, bortsett fra Oslo som nesten ikke har basseng :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen andre enn meg som er frustrert over den status på svømmemuligheter i Oslo, særlig Oslo vest?
Før hadde man i det miste Bislett bad før Thon tok over og nå koster en enkeltbillett 350,-, Vestkantbadet ble kjøpt opp av Stordalen og han kommer nok ikke med noe folkepriser. Frognerbadet er fint på sommeren når det regner ellers er det forståelig nok stappfull.
Utenom Frognerbadet finnes vil ikke ett ordentlig 50m bassen :(. Til og med terapibasseng på Radiumhospitalet er tørrlagt :(.

Politikerne har brukt milliarder på planlegging, mislykkede reparasjoner av Tøyenbadet etc. (som sikker aldri kommer til å åpen igjen).

Arbeiderpartiet lover jo å fylle bassengene, de bare utelot at det ikke var med vann, men med søppel og skrot :(. 

Virker ikke som om det er noen politiske vilje i Oslo til å gjøre noe med dette som er skam. En så stor by som Oslo burde i hvert fall hatt ett par 50m basseng samt flere 25m. 

Andre enn meg som er frustrert ?

Anonymkode: 4643e...913

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

velkommen til resten av oss. slik har distrikts norge hatt det med skolebasseng og sykehus-basseng i en årrekke.

Anonymkode: 47eaf...93a

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen andre enn meg som er frustrert over den status på svømmemuligheter i Oslo, særlig Oslo vest?
Før hadde man i det miste Bislett bad før Thon tok over og nå koster en enkeltbillett 350,-, Vestkantbadet ble kjøpt opp av Stordalen og han kommer nok ikke med noe folkepriser. Frognerbadet er fint på sommeren når det regner ellers er det forståelig nok stappfull.
Utenom Frognerbadet finnes vil ikke ett ordentlig 50m bassen :(. Til og med terapibasseng på Radiumhospitalet er tørrlagt :(.

Politikerne har brukt milliarder på planlegging, mislykkede reparasjoner av Tøyenbadet etc. (som sikker aldri kommer til å åpen igjen).

Arbeiderpartiet lover jo å fylle bassengene, de bare utelot at det ikke var med vann, men med søppel og skrot :(. 

Virker ikke som om det er noen politiske vilje i Oslo til å gjøre noe med dette som er skam. En så stor by som Oslo burde i hvert fall hatt ett par 50m basseng samt flere 25m. 

Ja,dette har jeg også vært frustrert over.  Jeg har forsøkt å finne et sted å svømme, men det finnes jo ikke lenger. Da jeg holdt på å lete, leste jeg at det skulle komme basseng på Sagene, men ser ut til at det er stillstand. 

AnonymBruker

Noen spesiell grunn til at du ønsker å bade i svømmebasseng, og ikke andre steder (hav og sjø)? Når det er så godt og varmt. Er det badevakt du trenger ? Det kan vel løses på andre måter også om det er drukning en er redd for.

Anonymkode: 67804...b41

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen spesiell grunn til at du ønsker å bade i svømmebasseng, og ikke andre steder (hav og sjø)? Når det er så godt og varmt. Er det badevakt du trenger ? Det kan vel løses på andre måter også om det er drukning en er redd for.

Kanskje vedkommende tenkte på svømmetrening året gjennom og ikke bading ?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg snakker ikke om å ta en svalene dukkert i sommervarmen, men om trening og terapibasseng, dette funker dårlig i havet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...