Gå til innhold

Kan ikke nyte sommeren med anderen


Berhjelp

Anbefalte innlegg

Har kjøpt collagen betakaroten alt hva blitt publisert facebook nett . Finner ikke ut å blir kvitt dei rød flekkener som alle anderer . Kan noen gir meg en produkt råd våre snill costet meg over 20000 på ikke fungerer og forsatt . Føler meg selv mobbet og isolert. Kan noen skjønner problemer og får våre snill hjelper meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Håper at noen ikke er eggo mobber eller løgner skjønner seg igjen med dette problemer og hjelper meg våre snill

Anonymkode: 59104...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berhjelp skrev (41 minutter siden):

Har kjøpt collagen betakaroten alt hva blitt publisert facebook nett . Finner ikke ut å blir kvitt dei rød flekkener som alle anderer . Kan noen gir meg en produkt råd våre snill costet meg over 20000 på ikke fungerer og forsatt . Føler meg selv mobbet og isolert. Kan noen skjønner problemer og får våre snill hjelper meg

Jeg skjønner ikke helt hva du mener, men om du har fått utslett (prikker) du ikke blir kvitt så ta kontakt med fastlegen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke utslett sånn som alle kvinnen normal har. Dårlig blodsirkulation underm huden, veit ikke exact men jeg veit alle kvinnen normal får det og få mannen også. Men nå har det fått det vegg finner ikke ut av produkter. Har ikke mor og søstere om å hjelpe begge døde.

Anonymkode: 59104...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke utslett sånn som alle kvinnen normal har. Dårlig blodsirkulation underm huden, veit ikke exact men jeg veit alle kvinnen normal får det og få mannen også. Men nå har det fått det vegg finner ikke ut av produkter. Har ikke mor og søstere om å hjelpe begge døde.

Anonymkode: 59104...f89

Ta kontakt med legen din. Alle kvinner får ikke utslett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vårt hos legen fra 4 dager siden som 10 ganger ifjør. Han sier det er ikke leggemidler får han ikke hjelpe meg. Sa at alle på gater skjønner til problemer. Han sa spørrer dei.

Anonymkode: 59104...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Veit ikke hvorleis annen får ut av det men aller jeg bor i bergen alle går med shorts og kjølen svimmer og koser seg har ikke det probleme lenger. Men jeg  finner ikke ut av hvilken produkt. Har kjøpt so mange dårliger produkter at jeg er redd at min lever blir syk av prøvingen igjen.

Anonymkode: 59104...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Veit ikke hvorleis annen får ut av det men aller jeg bor i bergen alle går med shorts og kjølen svimmer og koser seg har ikke det probleme lenger. Men jeg  finner ikke ut av hvilken produkt. Har kjøpt so mange dårliger produkter at jeg er redd at min lever blir syk av prøvingen igjen.

Anonymkode: 59104...f89

Venner sier det smørrer med olivenølje. Apoteker sa  går på kosttilskud kosttilskud gar meg mehr collagen marin og collagen B + har fått sprettete blodåren fra det. Derfor spørrer jeg igjen. Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berhjelp skrev (19 timer siden):

Venner sier det smørrer med olivenølje. Apoteker sa  går på kosttilskud kosttilskud gar meg mehr collagen marin og collagen B + har fått sprettete blodåren fra det. Derfor spørrer jeg igjen. Takk

Det svarer ja  ikke som som alle hatte ja alltid so fint hud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsto ikke så mye av dette, beklager, men om du har normal helsesituasjon, spiser normalt og lever et gjennomsnittlig liv som de fleste av oss andre, er det mange meninger ute og går, men her kan du lese hva norske myndigheter mener om saken. Oppsummert, mener de at kosttilskudd er overflødig. Jeg tror du lager deg færre bekymringer om du forsøker å konsentrere deg om god og sunn, næringsrik mat. Man kan få mye mat og god helse for 20.000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...