Gå til innhold

Hva slags type mat er det som leveres til frelsesarmeen?


snusmumeriken96

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

Er det feilprodukter f.wks? Spiste en vanlig pizza fra dem og den hadde så mye fyll åå- annet ikke om det var normalt for den type pizza men... følte meg helt dum etterpå. Sikkert fått o meg tusenvis av kalorier. Var egentlig en helt vanlig 550 grams pizza fra Grandiosa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (28 minutter siden):

Er det feilprodukter f.wks? Spiste en vanlig pizza fra dem og den hadde så mye fyll åå- annet ikke om det var normalt for den type pizza men... følte meg helt dum etterpå. Sikkert fått o meg tusenvis av kalorier. Var egentlig en helt vanlig 550 grams pizza fra Grandiosa. 

Du bør ikke klage når du får gratis mat.

Anonymkode: 7c013...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.matsentralen.no/

Det kan være "feilprodukter", men jeg tviler på at det ofte handler om feil med selve maten (som f.eks. pizza med altfor mye fyll). En typisk feil kan være noe med emballasjen som har blitt oppdaget sent i prosessen - skjevt trykk, utgått logo el.l.

Frelsesarmeen kjøper også mye mat selv, for innsamlede midler. Den maten er helt vanlig, men den kan nok i enkelte tilfeller ha litt kortere holdbarhet enn den som kjøres ut til butikkene. 

Jeg tror det er et poeng for organisasjonene som deler ut mat, at den ikke skal være "annenrangs". Samtidig sier de nok ikke neitakk til en pall pizzaesker med litt feil bunnfarge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (7 timer siden):

Er det feilprodukter f.wks? Spiste en vanlig pizza fra dem og den hadde så mye fyll åå- annet ikke om det var normalt for den type pizza men... følte meg helt dum etterpå. Sikkert fått o meg tusenvis av kalorier. Var egentlig en helt vanlig 550 grams pizza fra Grandiosa. 

Det er ikke noe galt med matvarene om det er det du mener.

Anonymkode: 339eb...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er ikke noe galt med matvarene om det er det du mener.

Anonymkode: 339eb...d95

Jo spiste en pizza derfra som var feil produsert. Er egentlig på slankern men fikk så lyst på pizza når jeg fikk det. Så jeg spiste geje pizzaen og tenkte at det er greit fordi jeg kommer ikke til å spise noe mer j dag men så skjønte jeg etterpå at det var feilprodusert pizza med alt for mye fyll.. jaja..

Anonymkode: 6e82f...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...