Eva Sofie Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tror det er en fordel at en kan ha mulighet til å skrive åpent om selvmordstanker. Mange har slike tanker og ingen å si det til noen. Ved å ha forum der en kan skrive om det, er det en måte å få følelsene ut. Jeg tror ikke slike tråder trigger at personer gjør det. Jeg vet om ikke om det ble flere selvmord etter ari behn, noe som fikk veldig mye oppmerksomhet. Anonymkode: 0e45a...e48 Igjen er den gyldne middelvei det beste, vil jeg tro. Fullstendig forbud er ikke bra for den som har det vanskelig og for mye åpenhet og eksponering er ikke positivt for noen. Jeg synes man har en fin linje på dette her på DOL og berømmer @admin for å håndtere det på en god måte Jeg har også forståelse for at en ser seg nødt til å stenge tråder (om selvmord og selvdestruktiv adferd) og jeg synes det er bra at det gis begrunnelse for avgjørelse for stenging. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461437-hvorfor-skal-vi-ikke-kunne-snakke-om-selvmordstanker/page/2/#findComment-4045699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.