AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 Skrevet 3. juli 2021 Hvis du MÅTTE velge, hvem ville du ha valgt: Ei med stygt ansikt og dritdeilig kropp eller ei med pent ansikt og en lite tiltrekkende kropp? Spør for en venn. Anonymkode: bef72...49a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du MÅTTE velge, hvem ville du ha valgt: Ei med stygt ansikt og dritdeilig kropp eller ei med pent ansikt og en lite tiltrekkende kropp? Spør for en venn. Anonymkode: bef72...49a Høres ut som et valg man tar når man er 16, ikke i min alder (voksen). For meg handler det om hele pakka, det må for all del være noe vett mellom øra, om ikke kan det være det samme. Anonymkode: 13932...dab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres ut som et valg man tar når man er 16, ikke i min alder (voksen). For meg handler det om hele pakka, det må for all del være noe vett mellom øra, om ikke kan det være det samme. Anonymkode: 13932...dab Sjeldent å få i pose og sekk. Anonymkode: bef72...49a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sjeldent å få i pose og sekk. Anonymkode: bef72...49a Jeg er ingen fotomodell og er heller ikke på utkikk etter det. Kan aldri huske at jeg har hatt problemer med å treffe både sexy og oppegående damer. Men, er man 16 år og kronisk opptatt av playboymodeller kan det såklart se annerledes ut Anonymkode: 13932...dab 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 3. juli 2021 Skrevet 3. juli 2021 Jeg har aldri sett en dame med sexy kropp og stygt ansikt, eller vise versa. Oppkonstruert problemstilling. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juli 2021 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis du MÅTTE velge, hvem ville du ha valgt: Ei med stygt ansikt og dritdeilig kropp eller ei med pent ansikt og en lite tiltrekkende kropp? Spør for en venn. Anonymkode: bef72...49a Nå er ikke jeg mann, men jeg tipper de aller fleste Menn (og ikke forvokste guttevalper) ville valgt hun som har et trivelig smil og er snill og grei å være sammen med, har litt bein i nesa og vet hva hun vil, men samtidig også kan bli med på det han foreslår. Jeg tror faktisk de færreste som er over 20 velger partner etter ansikt og/eller kropp alene. Husk at det peneste du kan ha på deg er et smil! 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.