Gå til innhold

Husker du noen pinlige episoder i livet ditt som du aldri kommer helt over?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kan le av det og, selv om de føles ille ut der og da 😅. De fleste episodene er fra ca 25 år tilbake i tid. Men jeg glemmer dem aldri. 

En av dem var da jeg var 18 år, og hadde dilla på noe mat med mye hvitløk i. Jeg spiste det både om morgen, lunsj , middag og kvelds en periode. Jeg kjente selv at det begynte å lukte forferdelig av huden over hele kroppen. Forsøkte å dusje dårlige duften bort.  Brukte mye deodorant og parfyme og hudkrem med duft. Gikk på jobben som jeg dengang hadde. Men den dårlige duften som luktet kraftig  gammel vond svette kom tilbake og ga seg ikke. Plutselig sier en kollega at hun har fått beskjed av sjefen og mannfolkene på jobben å prate med meg. Hun sier at det er vanskelig å si dette. Du vil hate meg etter dette sier hun. Hun forteller videre at mannfolkene på jobben ville ikke si det til meg men at de klaget over lukten, og at hun ble presset av sjefen til å måtte si noe hun ikke ville si. Hun sa: du lukter kraftig svette, vask deg med såpe!. Jeg ble kjempeflau og klarte ikke å forklare at det kunne være maten som jeg spiste. Jeg visste ikke at det var maten i seg selv. Jeg vasket med såpe og sprayet deodorant men lukten satt fortsatt. 

Jeg gikk hjem og plutselig så forsto jeg det. Den maten gir meg alltid dårlig lukt. Jeg sluttet å spise det og da ble jeg ikke plaget av duften. Så det var tydelig hvitløken men jeg fortalte aldri det til kollegaen selv om jeg skulle ha sagt og forklart det tenker jeg i dag. Jeg var så ung og umoden og. Men jeg fikk allikevel veldig gode referanser fra jobben. Det filk jeg høre av ny arbeidsgiver 😅

Men dette er flaut i dag og. Kommer aldri over dette haha. Hvordan kan de huske meg? Haha. 

Har dere noen episoder å fortelle som var pinlige men samtidig litt komiske? 

Anonymkode: 46472...a56

Fortsetter under...

AnonymBruker

Husker jeg var i tenårene og hadde sommerjobb som jordbærplukker. Noen av oss ungdommer begynte å ha jordbærkrig hvor vi heiv råtne jordbær på hverandre. Så hørte jeg noen nærme seg bakfra og trodde det var bakholdsangrep. Jeg kruket meg ned, fikk tak i et skikkelig råttent jordbær, snudde meg som i overraskelsesangrep og pælmet jordbæret mitt i trynet på vedkommende. Så viste det seg at det var sjefen! Han hadde kommet for å snakke til oss og be oss slutte med den lekingen! Han fikk jordbæret på det ene brilleglasset og bak brikka rundt øyet. Var ikke særlig høy i hatten da nei, beklaget meg i det vide og det brede.  

Anonymkode: 41cf7...bb1

UtakknemligDiva

Jeg har prompa høyt flere ganger i timen. Den som føltes verst var vel da jeg prompet og falt foran han jeg da var forelsket i. Vi hadde gym, han som jeg var forelsket i som også gikk i klassen satt bak meg og så bare faller jeg bak og slipper ei kjempe høylytt bombe. Man blir jo så flau at man kan gråte. 

Jeg gjorde noe i fylla for 9 år siden som jeg håper folk ikke tenker mye over og at det ikke var så mange som kjenner meg der. Jeg husker ikke mye av det, men noe. Jeg var dum nok til å drikke hjemmebrent. De vennene jeg vorset med holdt seg til øl og sånn, mens "eventyrlystne" meg måtte jo gå for sprit laget i Russland. Har noen glimt fra kvelden. bl.a at jeg ligger og spyr på meg, at venninnen min tørker opp etter meg. Fikk ingen bot med andre ord. Ellers skal jeg i følge noen vitner oppført meg lettere tilbakestående... Dette har gitt meg angst i lang tid etterpå. Liksom bare flaks at det ikke skjedde noe alvorlig som kunne satt spor for resten av livet. Jeg satte meg ikke ned og tissa på gulvet eller noe slik altså..men likevel. 

Jeg har sendt sinte og stygge meldinger til folk i sinne. Skulle ønske jeg klarte å kontrollere sinnet mer, for jeg kan faktisk ikke dømme de som blir så sinte at de dreper. de har det bare sterkere enn meg. Nå er ikke jeg der altså, men jeg synes alltid jeg skulle reagert mildere.

AnonymBruker

Jeg bodde med en samboer i ett bygg for eldre og syke yngre, hvor brannalarmene var seriekoblet. Jeg lagde meg toast på natten, ca klokken 2 røykvarsleren gikk, og det gjorde den i alle leilighetene og det var storutrykkning med brann, ambulanse og politi. PGA 2 skiver brent toast. Det var ikke artig nei. Klokken 2  om natten. Samboeren var heller ikke blid. Glad jeg ikke bor i slik bolig nå. Går brannalarmen her er det bare jeg som hører den.

Anonymkode: 53a39...f29

AnonymBruker

Har en historie til. Jeg og storesøsteren min skulle spionere på en gutt i klassen hennes på fritiden. En kveld listet vi oss bort til vinduet hvor han hadde rommet sitt. Søsteren min turte ikke å kikke inn vinduet selv så hun ville at jeg skulle stå på skuldrene hennes og kikke inn og rapportere til henne det jeg så på innsiden. Det endte med at hun mistet balansen og jeg ble slått inn mot vinduet. Ble oppdaget selvfølgelig og faren hans ble illsint. Tok oss i hver vår jakkekrage og førte oss hjem til egne foreldre hvor vi måtte forklare oss. Dagen etter på skolen ble det enda pinligere. Vi var 12 og 14 og alle snakket om det og ertet gutten for at søsteren min var forelsket i han. Så ble han lei og lagde en scene i skolegården hvor han ropte til alle som ville høre at han hatet søsteren min og at han ikke likte jenter og at han ALDRI kom til å gifte seg. :D

Anonymkode: 41cf7...bb1

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 23.53):

Jeg bodde med en samboer i ett bygg for eldre og syke yngre, hvor brannalarmene var seriekoblet. Jeg lagde meg toast på natten, ca klokken 2 røykvarsleren gikk, og det gjorde den i alle leilighetene og det var storutrykkning med brann, ambulanse og politi. PGA 2 skiver brent toast. Det var ikke artig nei. Klokken 2  om natten. Samboeren var heller ikke blid. Glad jeg ikke bor i slik bolig nå. Går brannalarmen her er det bare jeg som hører den.

Anonymkode: 53a39...f29

Hehe det er pinlig. Trøsten er at vi alle havner i pinlige situasjoner 😅

Annonse

AnonymBruker
Ny Medlem skrev (17 minutter siden):

Jeg glemte å låse do døra på Oslo S. 

Hahahaha 🤣. Ja lett for. Får se med humor på det etterpå. Alle gjør feil. Vi er bare mennesker. 

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hahahaha 🤣. Ja lett for. Får se med humor på det etterpå. Alle gjør feil. Vi er bare mennesker. 

Ja hun så litt forskrekket ut. «Oi! Unnskyld!»😱  

Den forsvunne diamanten
Ny Medlem skrev (Akkurat nå):

Jeg har jo selv vært på andre siden der jeg har åpnet hos noen som hadde glemt låsen også😂 litt usikker på hva som er mest pinlig

AnonymBruker
Ny Medlem skrev (Akkurat nå):

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 hahahaha . Alle gjør feil . Trøst deg med det.  Tenk om dyrene ble like sjokket  av hverandre som vi mennesker kan bli 🤣

AnonymBruker
Ny Medlem skrev (3 minutter siden):

Jeg har jo selv vært på andre siden der jeg har åpnet hos noen som hadde glemt låsen også😂 litt usikker på hva som er mest pinlig

Ja begge sider av situasjonen er pinlig. Er faktisk ganske pinlig å åpne døren når noen er der og 😅🤣🤣🤣. Er også usikker på hva som er mest pinlig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...