UtakknemligDiva Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Noen butikker har enkelte varer som bare er tilgjengelige på nettavdelingen. Jeg var i fysisk butikk å kjøpte noe, men det manglet den bittelille tingen jeg ville ha, men jeg er veldig fornøyd. Nå har jeg sett på nett at de har en identisk vare, men hvis du har øye for detaljer så er det en mikroskopisk forskjell. Jeg ser også på ingredienselista. Jeg spør kundeservice om de kan bekrefte om dette er den samme, men får et slik irriterende typisk kundeservice svar, hvor jeg må forklare unødvendig mye, som om de aldri har vært i butikken de jobber i før. Nå fikk jeg svar på nytt, og kundeservice svarer at de er helt like og det nok bare er feil på siden. Altså, det står jo at varen jeg skal ha kun er tilgjengelig på nett. Og den har et par ingredienser som ikke er på den jeg har allerede. Makan til latskap! hva skal man med kundeservice når det er slik? folk vet faen meg ikke noen ting lenger. folk er plassert i jobb på gøy. Er det bare jeg som irriterer meg over dette? Har også opplevd å få forskjellgie svar i hos selskap før, altså det kommer an på hvem som jobber der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461966-folk-p%C3%A5-kundeservice-er-elendige-alltid-vet-jeg-mer-om-varene-enn-de-jo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.