Gå til innhold

Ukas trening uke 31


Lillemus

Anbefalte innlegg

Skal vi sparke i gang treningstråden igjen da?

Mandag - gåtur med mannen

Tirsdag - joggetur

Fredag - gåtur med mannen

Lørdag - joggetur

Søndag - gikk Helvetesbakkene med mannen + en liten tur for meg selv etterpå da jeg ikke var i nærheten av å ha gått de minimum 10.000 skritt jeg skal gå hver dag i august

Onsdag var jeg i bursdag, spiste 2 veldig små kakestykker og siden jeg knapt har spist sukker på 2 mnd var det fryktelig søtt! Torsdag var det skikkelig torden, lyn og regn her, ikke noe vær å være ute i akkurat!

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Det som er litt dumt med flyttinga av treningstrådene, er at det blir blandet inn slanking. Jeg synes  antall kakestykker skal holdes utenfor treningstrådene :) Dette er ikke ment som noen kritikk av deg Lillemus. Jeg bare ønsker vi kunne skille dette med trening og slanking. 

Jeg har trent 3 ganger på treningsstudioet denne uka og i går syklet vi 4 mil i marka på grusvei. Det kjente jeg da jeg kom hjem og jeg kjenner det i dag også 😀

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaaaa 😄 Jeg trener jo for tiden, og da vil jeg være med og rapportere 😄 *hahaha*

 

Mandag: Syklet til og fra jobb (7 km hver vei, på elsykkel da... 😉 ) + 1 time styrketrening + 1 time myk yoga

Onsdag: Styrketrening 1 time

Torsdag: Syklet til og fra jobb + 1 time styrketrening + 1 time power yoga (hadde forvillet meg inn på feil time 😮 😄 )

Fredag, lørdag og søndag: Utmattet og vondt i armen etter vaksine nr 2....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...