Gå til innhold

Ukas trening - uke 32


påskelilje

Anbefalte innlegg

Første del av uka ble det bra med trening, men så reiste vi bort torsdag, så ble det stopp 😳

Mandag: styrketrening

Tirsdag: myk yoga

Onsdag: styrketrening 

Hvordan har uke vært for dere andre mht trening?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde akkurat det minimumet jeg har satt meg som mål: 2 joggeturer pluss en sykkeltur. (Fortsatt ingen styrketrening...)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det har vært 2 økter på treningsstudioet. 

Den hardeste treninga ble på lørdag. Da tok jeg med meg 2 stk I 20- årene på topptur. Det er snille fjell å gå i, men det er en lang tur. Sønnen min er ekstremt bra trent for tiden, så han jogget opp fjellsidene, jogget tilbake ned til oss igjen og jogget opp på nytt. Sånn holdt han på flere ganger. Dette er en gutt med immunsvikt som har slitt med alle luftveier og som yngre hadde arr på lungene etter alle lungebetennelse. Nå løper han over ei mil rett som det er og her om dagen løp han halvmaraton . Det var ikke det jeg skulle snakke om, men jeg er så stolt av han, så måtte bare si det 😀

På slutten av turen fikk han vondt i kneet, jeg fikk vondt i hoftene og niesen min fikk vondt i lårene. Var bekymret for niesen min og tenkte : Hva i helv..  har jeg tatt henne med på nå ? 😥 Det var litt uansvarlig av meg. De lange spinkle beina uten særlig trening og det var bare så vidt hun klarte å komme seg ned igjen. 

Men det gikk og alle var fornøyde etterpå:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fint lite, de første dagene var jeg så opptatt og kom hjem såpass sent at jeg ikke orket, på fredag var jeg dårlig etter vaksinen på torsdag. Ellers har det høljregnet, men vi gikk i alle fall til og fra butikken på lørdag + at jeg gikk en liten tur både på torsdag kveld og i går kveld. Men fint lite å skryte av denne uka gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (6 timer siden):

Jeg gjorde akkurat det minimumet jeg har satt meg som mål: 2 joggeturer pluss en sykkeltur. (Fortsatt ingen styrketrening...)

 

 

Da tar du en styrkeøkt denne uka! Ok? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (6 timer siden):

Da tar du en styrkeøkt denne uka! Ok? 😊

Nå stiller du høye krav her😕

Når du sier det må jeg nesten gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida skrev (10 timer siden):

Det har vært 2 økter på treningsstudioet. 

Den hardeste treninga ble på lørdag. Da tok jeg med meg 2 stk I 20- årene på topptur. Det er snille fjell å gå i, men det er en lang tur. Sønnen min er ekstremt bra trent for tiden, så han jogget opp fjellsidene, jogget tilbake ned til oss igjen og jogget opp på nytt. Sånn holdt han på flere ganger. Dette er en gutt med immunsvikt som har slitt med alle luftveier og som yngre hadde arr på lungene etter alle lungebetennelse. Nå løper han over ei mil rett som det er og her om dagen løp han halvmaraton . Det var ikke det jeg skulle snakke om, men jeg er så stolt av han, så måtte bare si det 😀

På slutten av turen fikk han vondt i kneet, jeg fikk vondt i hoftene og niesen min fikk vondt i lårene. Var bekymret for niesen min og tenkte : Hva i helv..  har jeg tatt henne med på nå ? 😥 Det var litt uansvarlig av meg. De lange spinkle beina uten særlig trening og det var bare så vidt hun klarte å komme seg ned igjen. 

Men det gikk og alle var fornøyde etterpå:)

 

Veldig hyggelig å lese om sønnen din, husker godt ting du skrev før immunsvikten ble fastslått.

Men «vondt i lårene» er ikke det bare slitenhet/melkesyre? Høres ut som om hun stivnet. 

Endret av frosken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (13 minutter siden):

Nå stiller du høye krav her😕

Når du sier det må jeg nesten gjøre det.

Deal 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
frosken skrev (1 time siden):

Veldig hyggelig å lese om sønnen din, husker godt ting du skrev før immunsvikten ble fastslått.

Men «vondt i lårene» er ikke det bare slitenhet/melkesyre? Høres ut som om hun stivnet. 

Jo, det var nok det som skjedde. Men det så veldig vondt ut. På Slutten var det 2-3 skritt om gangen, stoppe , massere eller sette seg og så noen nye skritt og så stoppe igjen. 

Hun fikk ibux da vi kom ned til hytta og hun var helt bra igjen dagen etter 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...