Gå til innhold

Ukas trening - uke 33


Lillemus

Anbefalte innlegg

Mitt mål for august er å ha gått minst 10.000 skritt hver dag og med unntak av de to dagene etter coronavaksinen da jeg ble dårlig, så har det gått aldeles utmerket! Så utmerket at jeg tross de to dagene har et snitt på 12.011 skritt hver dag. :D 

Denne uken har jeg gått tur hver dag og det er jeg veldig fornøyd med:

Mandag - tur med mannen 3 km, høyt tempo

Tirsdag - tur med mannen 3 km

Onsdag - liten tur alene for å nå skrittmålet, etter seinvakt i regn...

Torsdag - liten tur alene for å nå skrittmålet

Fredag - tur med mannen  3 km

Lørdag - tur med mannen ca. 5 km (til og fra butikken) + tur alene 3,5 km

Søndag - tur med mannen 4,5 km

Veldig fornøyd med å ha klart å klemme inn tur hver dag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si at jeg har trent, men har gått tur tre ganger denne uka. Den siste turen avsluttet jeg med å gå opp til 6 etasje. Da så jeg hvor ekstremt dårlig form jeg er i. Bare en ting å gjøre, bevege meg mer.  Målet mitt neste uke, er å være i mer bevegelse enn denne uka. Så tar jeg det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

Mitt mål for august er å ha gått minst 10.000 skritt hver dag og med unntak av de to dagene etter coronavaksinen da jeg ble dårlig, så har det gått aldeles utmerket! Så utmerket at jeg tross de to dagene har et snitt på 12.011 skritt hver dag. :D 

Denne uken har jeg gått tur hver dag og det er jeg veldig fornøyd med:

Mandag - tur med mannen 3 km, høyt tempo

Tirsdag - tur med mannen 3 km

Onsdag - liten tur alene for å nå skrittmålet, etter seinvakt i regn...

Torsdag - liten tur alene for å nå skrittmålet

Fredag - tur med mannen  3 km

Lørdag - tur med mannen ca. 5 km (til og fra butikken) + tur alene 3,5 km

Søndag - tur med mannen 4,5 km

Veldig fornøyd med å ha klart å klemme inn tur hver dag. :) 

Wow - så bra! Da har du fått inn en god rytme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente styrke i 1,5 time på onsdag, skikkelig god økt 😊 Trente 1 time styrke på fredag. I går syklet mannen og jeg til byen (11 km hver vei) og tilbake - veldig koselig.  I dag hadde vi en kort tur i skogen.

Jeg syklet til og fra jobb onsdag, torsdag og fredag. 

Men.... Nå er det stopp 😳 Vi har fått korona i hus, så nå blir det karantene,  hjemmekontor, ingen trening +++ Foreløpig er det bare dattera som har det, men vi får se etter testingen av oss voksne i morgen.... 😳😳😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (16 minutter siden):

Over et år siden jeg trente

vil gå ned i vekt før jeg trener for da er det mindre tungt

Gå tur, det er finfin trim og det klarer man omtrent uansett så lenge man ikke er sengeliggende. Det trenger ikke være verken langt eller fort, men det er deilig å komme seg ut en liten tur. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg startet bra med en 10km joggetur. Formen føltes ganske OK

Jeg var helt bestemt på styrketrening, men dessverre ble jeg så øm i skulderen at jeg rett og slett var tvunget til å sove en time lenger fremfor å trene før jobb.

Ellers kan jeg logge en fjelltur i helgen.

Jeg nådde ikke målet helt med andre ord...😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (På 2021-8-22 den 20.22):

Jeg trente styrke i 1,5 time på onsdag, skikkelig god økt 😊 Trente 1 time styrke på fredag. I går syklet mannen og jeg til byen (11 km hver vei) og tilbake - veldig koselig.  I dag hadde vi en kort tur i skogen.

Jeg syklet til og fra jobb onsdag, torsdag og fredag. 

Men.... Nå er det stopp 😳 Vi har fått korona i hus, så nå blir det karantene,  hjemmekontor, ingen trening +++ Foreløpig er det bare dattera som har det, men vi får se etter testingen av oss voksne i morgen.... 😳😳😳

😮 Håper det går bra med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (8 timer siden):

😮 Håper det går bra med dere.

Takk, det går over all forventing! Fullvaksineringen på oss to voksne funker så bra at vi ikke er smittet, selv om vi har koronasyk ungdom i hus! Det er nesten ikke til å tro! Hun har eget rom og eget bad, men må gå gjennom fellesareal for komme til badet. Vi setter inn mat og drikke rett innenfor døra hennes, og spriter oss etter hver gang. Hun har vært syk med feber noen dager nå, men det går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (8 timer siden):

Jeg startet bra med en 10km joggetur. Formen føltes ganske OK

Jeg var helt bestemt på styrketrening, men dessverre ble jeg så øm i skulderen at jeg rett og slett var tvunget til å sove en time lenger fremfor å trene før jobb.

Ellers kan jeg logge en fjelltur i helgen.

Jeg nådde ikke målet helt med andre ord...😒

Sånn er det. Håper skuldra blir god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har glemt tråden, men har uansett lite å bidra med . God bedring til datteren din Påskelilje. Godt vaksinen fungerer hos dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida skrev (4 timer siden):

Jeg har glemt tråden, men har uansett lite å bidra med . God bedring til datteren din Påskelilje. Godt vaksinen fungerer hos dere andre :)

Takk. Hun har ikke vært særlig tess i dag, var bedre i går. 7 dager nå. Håper det snur snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...