Gå til innhold

Ukas trening, uke 34.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Jeg har vært lat og sliten den siste  pga mye jobbing. Har jobbet 12 av 14 dager og mistet motivasjon til å trene. 

I dag har jeg forsøkt å ta igjen litt. Vi gikk en tur på 15, 5 km .  Det er alt jeg har å melde. I morgen skal jeg på kontoret for første gang siden mars 2020 og håper dette gir meg mer motivasjon til å trene og at neste uke blir bedre. 

Kondisjon og styrken i beina er likevel ganske god for tiden etter fjellturene tidligere i sommer, så får prøve å holde det ved like. 

Hvordan går det med dere ?

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pga syk datter og karantene har jeg vært hjemme hele uka, uten trening.  Kunne forsåvidt ha gjort litt hjemmetrening,  men det har jeg ikke gjort 😮

I dag var dattera veldig mye bedre, og mannen og jeg var avgårde på sykkeltur i flere timer. Syklet bare til byen og litt rundt omkring der, men det var nydelig å være ute i sola i mange timer, og kjenne varm vind mot kroppen mens vi syklet! Fikk t.o.m. tatt meg et bad! 20 grader i sjøen i slutten av august ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (1 minutt siden):

Pga syk datter og karantene har jeg vært hjemme hele uka, uten trening.  Kunne forsåvidt ha gjort litt hjemmetrening,  men det har jeg ikke gjort 😮

I dag var dattera veldig mye bedre, og mannen og jeg var avgårde på sykkeltur i flere timer. Syklet bare til byen og litt rundt omkring der, men det var nydelig å være ute i sola i mange timer, og kjenne varm vind mot kroppen mens vi syklet! Fikk t.o.m. tatt meg et bad! 20 grader i sjøen i slutten av august ☀️

Så godt å høre at datteren din er bedre og det er godt å høre at vaksinen har fungert , slik at dere andre ikke har blitt smittet :)Det beroliger meg også før jeg i morgen skal begynne å kjøre kollektivt til jobb igjen . Jeg har jo tenkt litt på det. Jeg pleier nemlig å stå som sild i tønne på toget på vei hjem fra jobb. Det hadde vært litt surt å ødelegge kondisen med å bli smittet, når jeg jobber så godt jeg kan for å ha god kondis . Derfor er der veldig beroligende det du skriver 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet mitt denne uka var å være mer aktiv enn forrige uke og det greide jeg forsåvidt.  Har gått to turer (bittelitt lengre enn forrige uke), gått bittelitt i trapper og trente på treningssenteret 70 min.

I tillegg har jeg gjort mye og vært opptatt hver dag hele uka. Det er litt i overkant hva jeg greier, så timeplanen neste uke bør se litt annerledes ut.  Det er godt å være aktiv, men all erfaring viser at det greier jeg ikke over tid.

Er fornøyd med denne uka.  Målet mitt neste uke er fortsatt å være mer fysisk aktiv enn denne uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
emilie321 skrev (2 minutter siden):

Målet mitt denne uka var å være mer aktiv enn forrige uke og det greide jeg forsåvidt.  Har gått to turer (bittelitt lengre enn forrige uke), gått bittelitt i trapper og trente på treningssenteret 70 min.

I tillegg har jeg gjort mye og vært opptatt hver dag hele uka. Det er litt i overkant hva jeg greier, så timeplanen neste uke bør se litt annerledes ut.  Det er godt å være aktiv, men all erfaring viser at det greier jeg ikke over tid.

Er fornøyd med denne uka.  Målet mitt neste uke er fortsatt å være mer fysisk aktiv enn denne uka. 

Jeg synes dette høres bra ut 😀  Min erfaring hvert år uten unntak, er at det er tungt å komme seg ut for å trene i oktober, november og desember. Jeg har så lyst til at dette året ikke skal ende på samme måten 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Jeg synes dette høres bra ut 😀  Min erfaring hvert år uten unntak, er at det er tungt å komme seg ut for å trene i oktober, november og desember. Jeg har så lyst til at dette året ikke skal ende på samme måten 😀

Takk😊

Ja, og når en er i dårlig fysisk form, så er det ekstra tungt å komme i gang. Det som er så bra, er at formen stiger raskt når en først begynte. Det gir mersmak. Utfordringen min er å balansere aktivitet og hvile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Jeg trente på mandag og torsdag, tredemølle med intervaller og styrketrening ca en time begge gangene. 

Veldig bra 😀👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig ganske bra. To joggeturer på 10 km hver. Jeg tok også en styrkeøkt hjemme for første gang på uendelig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite å melde fra denne fronten - gåtur med mannen på mandag, sykkeltur i går og så gikk jeg hjem etter at vi hadde vært ute og spist sammen med sviger for mannen skulle hjelpe dem med noe. Har ikke blitt noe 10.000 skritt hver dag nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (11 timer siden):

Det var egentlig ganske bra. To joggeturer på 10 km hver. Jeg tok også en styrkeøkt hjemme for første gang på uendelig lenge.

Så bra 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...