Gå til innhold

Tips til ny treningsklokke/aktivitetsklokke?


Epletreet

Anbefalte innlegg

Jeg har en fitbit versa 2, og er egentlig fornøyd med den. 

Jeg trener ikke, så trenger den mest for enkel skritteller, puls/hvilepuls, beskjed om å bevege meg. 

Liker appen til fitbit godt. Kan legge inn matvarer, vekt, menstruasjon, søvnmønster. Liker at jeg kan få oversikt over "helsa" på en mnd - hvor høy/lavt jeg er i puls, kan da ofte sette det sammen med hva jeg gjorde den dagen. 

Fitbiten min nå er gammel og godt brukt, og gå fra lading hver 8.dag til hver dag er i overkant. 

Vil ikke ha ei for stor klokke, men ikke for liten heller. 

Syns Polar ignite blir for stor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Epletreet skrev (1 time siden):

Jeg har en fitbit versa 2, og er egentlig fornøyd med den. 

Jeg trener ikke, så trenger den mest for enkel skritteller, puls/hvilepuls, beskjed om å bevege meg. 

Liker appen til fitbit godt. Kan legge inn matvarer, vekt, menstruasjon, søvnmønster. Liker at jeg kan få oversikt over "helsa" på en mnd - hvor høy/lavt jeg er i puls, kan da ofte sette det sammen med hva jeg gjorde den dagen. 

Fitbiten min nå er gammel og godt brukt, og gå fra lading hver 8.dag til hver dag er i overkant. 

Vil ikke ha ei for stor klokke, men ikke for liten heller. 

Syns Polar ignite blir for stor. 

Jeg har polar m430 og er veldig fornøyd med den. Har bare hatt klokker fra Polar.  Hvis det har vært noe galt, så har jeg erfart at de har veldig god kundeservice. Så jeg sverger til Polar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epletreet skrev (2 timer siden):

Jeg har en fitbit versa 2, og er egentlig fornøyd med den. 

Jeg trener ikke, så trenger den mest for enkel skritteller, puls/hvilepuls, beskjed om å bevege meg. 

Liker appen til fitbit godt. Kan legge inn matvarer, vekt, menstruasjon, søvnmønster. Liker at jeg kan få oversikt over "helsa" på en mnd - hvor høy/lavt jeg er i puls, kan da ofte sette det sammen med hva jeg gjorde den dagen. 

Fitbiten min nå er gammel og godt brukt, og gå fra lading hver 8.dag til hver dag er i overkant. 

Vil ikke ha ei for stor klokke, men ikke for liten heller. 

Syns Polar ignite blir for stor. 

Jeg hadde en Garmin Vivomove som tok kvelden her i sommer og ettersom jeg har Huawei mobil ville jeg ha en klokke som kan synkroniseres direkte mot mobilen og endte på Huawei Watch GT2 og jeg elsker den! Den er litt stor, men det går akkurat etter min smak. :) Kan vise mye forskjellig, haugevis av treningsformer og litt ekstra morsomt er det jo at man kan kjøpe og laste ned hundrevis av ulike urskiver - for den forfengelige kan man dermed ha en urskive til ethvert antrekk. ;) Men det er jo en fordel å ha Huawei mobil da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...