Gå til innhold

Ukas trening - uke 37


påskelilje

Anbefalte innlegg

Er fornøyd med denne uka:

1 time styrketrening mandag + onsdag  + søndag.

1 time yoga mobility onsdag

7000 shopping-skritt på Sørlandssenteret lørdag 😅

Syklet til jobben 2 dager (tror jeg? Eller var det bare 1? Hm... hadde 1 fridag og 1 hjemmekontordag... usikker).

Supergøy med styrketrening! Nå går jeg raskt i 5 min og løper i 10 fra begynnelsen. Og har økt godt på vektene, særlig beinpress. Merker at ryggen er mye bedre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje skrev (6 minutter siden):

Er fornøyd med denne uka:

1 time styrketrening mandag + onsdag  + søndag.

1 time yoga mobility onsdag

7000 shopping-skritt på Sørlandssenteret lørdag 😅

Syklet til jobben 2 dager (tror jeg? Eller var det bare 1? Hm... hadde 1 fridag og 1 hjemmekontordag... usikker).

Supergøy med styrketrening! Nå går jeg raskt i 5 min og løper i 10 fra begynnelsen. Og har økt godt på vektene, særlig beinpress. Merker at ryggen er mye bedre 😊

Så bra at ryggen er bedre!

Jeg har kun en styrkeøkt og en økt i skogen. Ikke så fornøyd med det, men har vært en del «sysselsatt»denne uka, så burde planlagt bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka ble som forventet med 1 økt på treningssenteret + 1 gåtur. Er glad jeg fikk til dette. Har hatt for mange avtaler og egentlig greier jeg ikke å ha så mange baller i lufta samtidig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er fornøyd denne uka:

tirsdag - joggetur 4 km

torsdag - joggetur 4 km

lørdag - liten tur med mannen

søndag - joggetur 5 km

Skal sies at jeg ikke er i stand til å jogge hele veien altså, men går - jogger - går - jogger og jogger vel minst halvparten sånn til syvende og sist. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...