Gå til innhold

Ukens trening uke 38


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jaggu går ukene fort!!! Med dette tempoet er det jo snart jul! I alle fall, denne uka er det ikke så mye å skryte av, men litt:

Tirsdag - joggetur på 3,5 km, ganske fornøyd

Søndag - styrke! Nå MÅ jeg få litt skikk på denne kroppen, har ingenting å skylde på for at jeg ikke gidder, loftet er fullt av treningsmatte, manualer, vektstenger, balanseplater og rockeringer... Jada, alt i flertall også! Ble en drøy halvtime med litt løfting av vekter, knebøy og utfall og diverse tøy og bøy. Lurer på om jeg kommer meg ut av sengen i morra... 😬😬😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra du er i gang m styrketrening! Det gjør godt for rygg og oppstramming!

Jeg trente styrke tirsdag (1 time) og torsdag (1,5 time). Begge gangene 15 min rask gange/løping først. Syklet til jobb 2 dager.

Så var det konserthelg med koret! Vanvittig mye trening for lunger, mage og rygg! Lange økter med ståing er tungt for bein, føtter og rygg, merker at styrketreningen har hjulpet. 

Sang 2,5 time tirsdag, 4 timer fredag, 5 timer lørdag og 4 timer i dag. Herlig å synge, blir helt ruset av endorfiner! Lykkelig og sliten nå 💚 Neste uke blir det vel mer vanlig uke m styrke og yoga, håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (18 timer siden):

Bra du er i gang m styrketrening! Det gjør godt for rygg og oppstramming!

Jeg trente styrke tirsdag (1 time) og torsdag (1,5 time). Begge gangene 15 min rask gange/løping først. Syklet til jobb 2 dager.

Så var det konserthelg med koret! Vanvittig mye trening for lunger, mage og rygg! Lange økter med ståing er tungt for bein, føtter og rygg, merker at styrketreningen har hjulpet. 

Sang 2,5 time tirsdag, 4 timer fredag, 5 timer lørdag og 4 timer i dag. Herlig å synge, blir helt ruset av endorfiner! Lykkelig og sliten nå 💚 Neste uke blir det vel mer vanlig uke m styrke og yoga, håper jeg!

Du er ganske kreativ når det gjelder å rapportere trening.

Kanskje jeg kan begynne å synge jeg også. Jeg blir sikkert slankere enn Pavarotti og Aretha Franklin tilsammen😅

Du har nå trent mye uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (1 time siden):

Du er ganske kreativ når det gjelder å rapportere trening.

Kanskje jeg kan begynne å synge jeg også. Jeg blir sikkert slankere enn Pavarotti og Aretha Franklin tilsammen😅

Du har nå trent mye uansett.

Hahaha 😄😄😄 @Nicklusheletida er sikkert enig med deg i det 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (23 timer siden):

Bra du er i gang m styrketrening! Det gjør godt for rygg og oppstramming!

Jeg er så støl i lårene i dag at det er pinlig! Jeg trente ikke akkurat SÅ hardt! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (9 timer siden):

Jeg er så støl i lårene i dag at det er pinlig! Jeg trente ikke akkurat SÅ hardt! 🙈

hehehe - det betyr jo at det trengs trening for de muskelgruppene 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...