Gå til innhold

Forbannelsen som hviler over meg


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

90tallsbarn skrev (2 minutter siden):

Nei. Jeg har ikke turt. Kjønnssykdommer og kan bli gravid. 

Jeg har heller ikke turt å ha sex. Jeg har ikke lyst til å ha sex bare for å ha sex heller som alle de andre festglade ons-diggende folka. Jeg vil kun ha sex med den rette

Anonymkode: 7ffb0...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • UtakknemligDiva

    49

  • AnonymBruker

    33

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Herregud, bare hopp i det og få deg en kjæreste.

Hvis du er pen går det lett.

Finn en snill nerd som har sexy kropp.

En som vanligvis ikke har sjans på så pen jente som deg. 

Så blir du behandlet som en prinsesse.

Men du må også behandle ham som en konge.

Ferdig snakka.

Bare gjør det!

Anonymkode: 72a53...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Herregud, bare hopp i det og få deg en kjæreste.

Hvis du er pen går det lett.

Finn en snill nerd som har sexy kropp.

En som vanligvis ikke har sjans på så pen jente som deg. 

Så blir du behandlet som en prinsesse.

Men du må også behandle ham som en konge.

Ferdig snakka.

Bare gjør det!

Anonymkode: 72a53...688

En nerd er nok for kjedelig og støgg.

Anonymkode: 18154...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En nerd er nok for kjedelig og støgg.

Anonymkode: 18154...295

Alle nerder er forskjellige da.

Anonymkode: 72a53...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle nerder er forskjellige da.

Anonymkode: 72a53...688

Ja men de bruker alltid briller! 

Anonymkode: 7ffb0...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En nerd er nok for kjedelig og støgg.

Anonymkode: 18154...295

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud, bare hopp i det og få deg en kjæreste.

Hvis du er pen går det lett.

Finn en snill nerd som har sexy kropp.

En som vanligvis ikke har sjans på så pen jente som deg. 

Så blir du behandlet som en prinsesse.

Men du må også behandle ham som en konge.

Ferdig snakka.

Bare gjør det!

Anonymkode: 72a53...688

Hvorfor nerd??? Han jeg likte før her så ut som en, isåfal med brillene på. 
 

Så nå skal jeg plutselig gå for de kjekke?!?! Synes alle på forum skriver at kvinner må slutte å sikte på få mennene «alle» kvinner vil ha. Jeg har aldri likt han typisk populære. 

Jeg har en jeg liker. Jeg kan ikke bare velge en og tenke «han der skal jeg like». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

 

Hvorfor nerd??? Han jeg likte før her så ut som en, isåfal med brillene på. 
 

Så nå skal jeg plutselig gå for de kjekke?!?! Synes alle på forum skriver at kvinner må slutte å sikte på få mennene «alle» kvinner vil ha. Jeg har aldri likt han typisk populære. 

Jeg har en jeg liker. Jeg kan ikke bare velge en og tenke «han der skal jeg like». 

Hvor finner du alle mennene dine egentlig? Har ikke du hatt uhorvelig mange menn du liker nå? Er det på fest du finner dem? 

Anonymkode: 7ffb0...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (5 minutter siden):

 

Hvorfor nerd??? Han jeg likte før her så ut som en, isåfal med brillene på. 
 

Så nå skal jeg plutselig gå for de kjekke?!?! Synes alle på forum skriver at kvinner må slutte å sikte på få mennene «alle» kvinner vil ha. Jeg har aldri likt han typisk populære. 

Jeg har en jeg liker. Jeg kan ikke bare velge en og tenke «han der skal jeg like». 

Når du er så pen som du er burde det ikke være vanskelig å finne norn. Ta en tur på bar.

Anonymkode: 18154...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor finner du alle mennene dine egentlig? Har ikke du hatt uhorvelig mange menn du liker nå? Er det på fest du finner dem? 

Anonymkode: 7ffb0...7ff

Hæ? Nå forveksler du meg med noen annen. Jeg vet det har vært folk gjennom tidene som har etterlignet trådene mine og noen som har ganske lik stil. Har hatt 3 menn jeg har likt mens jeg har vært på forum. 2014-2016 en, så var det en fra 2016-2020 og så var jeg uten noen en liten stund så i starten av dette året her ble det han jeg liker nå. 
Nei forskjellige steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når du er så pen som du er burde det ikke være vanskelig å finne norn. Ta en tur på bar.

Anonymkode: 18154...295

Hjelper ikke når jeg liker noen. Jeg føler meg ikke god nok når jeg liker noen, for den jeg liker. Og så er det for flaut å komme alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Det ødelegger så for konsentrasjonen også. At jeg er så misfornøyd ellers i livet. Jeg får lærevansker for jeg driver litt med språk bare for å trene hjernen litt og så er det ting jeg skal drive med (maling) innendørs, men så blir det ikke så givende til slutt fordi jeg ikke eksisterer for noen. 
Vi mennesker drives av belønning, altså, dopamin. Hos meg blir dette ofte senket fordi jeg er så misfornøyd med meg selv. 
Jeg er flau og jeg synes det er vondt å få spørsmål fra nye bekjente hvem jeg er fordi jeg er jo noe jeg ikke vil være. Så blir jeg redd å ut også for jeg er redd det skal gjennomskues at jeg nesten ikke kjenner folk. Og så er det også flaut at jeg aldri er med den jeg liker, for da er han alltids noen andres potensielle date. Så jeg skjuler mye for alle jeg ikke kjenner godt, jeg skjuler mye for han jeg liker og til og med mine nærmeste. Fordi jeg synes det begynner å bli flaut at jeg må oppsøke ting selv og komme alene fordi jeg ikke blir invitert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

Det ødelegger så for konsentrasjonen også. At jeg er så misfornøyd ellers i livet. Jeg får lærevansker for jeg driver litt med språk bare for å trene hjernen litt og så er det ting jeg skal drive med (maling) innendørs, men så blir det ikke så givende til slutt fordi jeg ikke eksisterer for noen. 
Vi mennesker drives av belønning, altså, dopamin. Hos meg blir dette ofte senket fordi jeg er så misfornøyd med meg selv. 
Jeg er flau og jeg synes det er vondt å få spørsmål fra nye bekjente hvem jeg er fordi jeg er jo noe jeg ikke vil være. Så blir jeg redd å ut også for jeg er redd det skal gjennomskues at jeg nesten ikke kjenner folk. Og så er det også flaut at jeg aldri er med den jeg liker, for da er han alltids noen andres potensielle date. Så jeg skjuler mye for alle jeg ikke kjenner godt, jeg skjuler mye for han jeg liker og til og med mine nærmeste. Fordi jeg synes det begynner å bli flaut at jeg må oppsøke ting selv og komme alene fordi jeg ikke blir invitert. 

Jeg har heller aldri blitt invitert noe sted.

Anonymkode: 18154...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har heller aldri blitt invitert noe sted.

Anonymkode: 18154...295

Ok. Og da skulle jeg også bare sette meg ned og akseptere at dette er livet med Asperger og at det er slik det forblir? 
Og jeg har faktisk gått på bar men må alltid gå alene fordi ingen av de som er der inviterer. Og da blir det til at jeg ikke kommer til slutt fordi jeg ikke klarer å kose meg når jeg hele tiden må være redd for at jeg ikke er ønsket. 

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

MÅ du være så sosial da?

For meg holder det med en partner.

Anonymkode: 72a53...688

Ja. Det er en del av å ha det livet jeg vil ha. Jeg kjeder meg når jeg er alene for mye. Dessuten blir jeg jo ikke eksisterende når jeg hele tiden skal være i egen behagelige boble. 
Og en partner hadde vært fint. Om jeg nå hadde hatt han fyren og vært hos han hadde jeg sikkert vært roligere. Men slik skjer bare ikke i mitt type liv. Det er dette som er forbannelsen, at alt føles så stengt. Jeg er ikke ønsket. Folk har gått fra å være sosiale til å ha så få som mulig i livene sine virker det som. Det skal bare være den samme gamle gjengen, og er man litt utenfor eller ny så er det ekstremt skummelt å inkludere. 
Jeg hadde også vært gladere og følt at jeg endelig ikke var så avhengig av moren og broren min for å være sosial. Men nei, enten taper de interessen for meg enten så er det flaut å vise at de er med meg. 
Så hva skal jeg gjøre for å ikke bli uinteressant så fort og hva skal jeg gjøre for at det ikke skal være flaut å være med meg? Det er ikke sikkert dette er årsakene, men jeg er nå som vanlig veldig alene, rastløs, alt står stille rundt meg og de eneste jeg har som oppriktig bryr seg er moren og søsken. 

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (5 minutter siden):

Ja. Det er en del av å ha det livet jeg vil ha. Jeg kjeder meg når jeg er alene for mye. Dessuten blir jeg jo ikke eksisterende når jeg hele tiden skal være i egen behagelige boble. 
Og en partner hadde vært fint. Om jeg nå hadde hatt han fyren og vært hos han hadde jeg sikkert vært roligere. Men slik skjer bare ikke i mitt type liv. Jeg hadde også vært gladere og følt at jeg endelig ikke var så avhengig av moren og broren min for å være sosial. Men nei, enten taper de interessen for meg enten så er det flaut å vise at de er med meg. 
Så hva skal jeg gjøre for å ikke bli uinteressant så fort og hva skal jeg gjøre for at det ikke skal være flaut å være med meg? Det er ikke sikkert dette er årsakene, men jeg er nå som vanlig veldig alene, rastløs, alt står stille rundt meg og de eneste jeg har som oppriktig bryr seg er moren og søsken. 

Har du prøvd appen Hiki? 

Det er en datingapp for autister.

Anonymkode: 72a53...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du prøvd appen Hiki? 

Det er en datingapp for autister.

Anonymkode: 72a53...688

Jeg driter i autismen! Livet mitt handler ikke om det! Jeg ser heller ikke vits å date en autist for har vi sex og risikere barn så er det født en ny som også får det. Jeg vil at det skal utryddes. Jeg skal isåfall ikke bidra til at det blir flere. 
 

Men mitt fokus er på han jeg liker. Jeg driter i disse appene. Datingside er for folk som er desperate, bor på steder med 0 i utvalg eller de som er for talentløse til å få noen de liker fra virkeligheten.

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

Jeg driter i autismen! Livet mitt handler ikke om det!

Men du skriver ikke om annet!

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

Jeg ser heller ikke vits å date en autist for har vi sex og risikere barn så er det født en ny som også får det. Jeg vil at det skal utryddes. Jeg skal isåfall ikke bidra til at det blir flere. 
 

Men mitt fokus er på han jeg liker. 

Da må du være mer pågående mot han!

Anonymkode: 18154...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

Jeg driter i autismen! Livet mitt handler ikke om det! Jeg ser heller ikke vits å date en autist for har vi sex og risikere barn så er det født en ny som også får det. Jeg vil at det skal utryddes. Jeg skal isåfall ikke bidra til at det blir flere. 
 

 

Helt enig. Skjønner meg ikke på folk som skaffer seg kjæreste med autisme bare for å lage enda flere autismebarn. Akkurat som om det var en positiv ting

Anonymkode: 7ffb0...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men du skriver ikke om annet!

Da må du være mer pågående mot han!

Anonymkode: 18154...295

Jo det gjør jeg. Jeg skriver om kjærlighet, utseende, medisiner, depresjon osv.

Slik som livet er så tror jeg at han vil la være å svare om han merker jeg er interessert. Det der er en forbannelse som bare ligger her. Jeg er ikke ment å bli eller har ikke de frekvensene i dette livet til å bli inkludert. 
 

Så alt bare resulterer i at jeg faker historier til alle. Til bekjente og folk som er nye. For ingen vet jo egentlig at jeg er alene nesten hele tiden. Jeg må jo fortelle litt så jeg ikke virker så kjedelig. Det er jo mye sant i det jeg sier, men det begynner å bli år siden jeg faktisk levde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...