Gå til innhold

Forbannelsen som hviler over meg


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg må bare spørre fordi jeg ikke forstår, men hvorfor føler du deg som ei hore når du er jomfru? på grunn av tankene?

Anonymkode: 79ed3...4a9

Følelsene. Jeg har ikke lov å føle slik for menn. Jeg er ei creepy jente som går og tenker på menn jeg liker i hemmelighet. 
 

Vi har en sperre når det kommer til å kjøre over i motsatt felt og kræsje med møtende bil sant. Jeg har den samme når det kommer til menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • UtakknemligDiva

    49

  • AnonymBruker

    33

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

90tallsbarn skrev (25 minutter siden):

Føler meg mildt sagt som ei hore. Jeg trodde medisinen hadde virket, men har enda tankene. Skal jeg fortsette å være så upopulær skal jeg drepe meg. 
Jeg vet ikke om jeg virker avvisende uten å vite eller om folk mister interessen bare :’( 

Tenk på de normale folka som har hatt sex med 5 stykk da. Tenk hvor horete de er i forhold til deg som er jomfru. 

Anonymkode: 7ffb0...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Tenk på de normale folka som har hatt sex med 5 stykk da. Tenk hvor horete de er i forhold til deg som er jomfru. 

Anonymkode: 7ffb0...7ff

De har kanskje hatt gjensidig respekt og klart å SANSE om den andre følte det samme eller dette bare var sex.

Og så har vi de som blir lurt. Vet ikke hvor vanlig, men jeg tenker at jeg også skal lære en lekse og så vil jeg gjøre det samme fordi jeg skal forstå at jeg ikke er noe bedre enn alle andre som ble «lurt». Altså en slags straff for at jeg har syntes at enkelte kvinner har hoppet alt for lett til sengs og ikke kunne knipe igjen slik som meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Tenk på de normale folka som har hatt sex med 5 stykk da. Tenk hvor horete de er i forhold til deg som er jomfru. 

Anonymkode: 7ffb0...7ff

Føler strengere regler gjelder for meg. Det er då mye jeg ikke kan gjøre fordi jeg har en spesiell gave i dette livet. Jeg vil miste helsen eller andre ting om jeg går for fristelser. Så ligger jeg med en mann kan jeg få ME, kreft eller HIV. Jeg skal spare meg til en som er spesiell men kjedelig er det.

Og jeg føler meg spesielt underlegen han mannen jeg selv liker. Han er motsatt av meg. Og jeg er den som sitter med uønskede egenskaper :( føler meg kjedelig og alt det der og har lest et sted tror jeg at noen kvinner kan falle for menn de ser opp til/beundrer. Men dette er det typisk nok advarsler mor å gå for igjen da! Fordi da risikerer hun å bli underdanig og påvirket. Mindre selvstendig og utnyttet av han. Dumme naive nek som ikke har selvkontroll. Gå med vrangforestilling om at han liker meg, men så skal jeg kanskje bare utnyttes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg gruer meg sånn, for om ikke lenge kommer jeg til å befinne meg et sted han er. Hvis jeg ikke får snakket med han ila kvelden kommer jeg til å ligge og gråte. Kommer vi i prat så kommer jeg ikke til å klare å slappe av og overanalysere om han liker meg eller om jeg er teit og sitter og håper og i tillegg konmer jeg bare til å se alle tegn på at han håper jeg skal gå vekk. Jeg klarer ikke helt å merke om noen ønsker meg der eller ønsker meg vekk :( siden jeg ikke blir kontaktet slik ellers tegner jeg med at jeg ikke er ønsket slik egentlig. Men så klarer jeg ikke akseptere det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Folk er pålogget og. Inkludert han. Jeg ser det på messenger. Jeg føler at jeg er den eneste som er grønn og ikke skriver til noen. Han skriver sikkert med noen hele tiden. Jeg er så sint på meg selv. Ligger her alene og føler meg som ei hore bare av å tenke på han. Barnslig, siden vi ikke kan bli noe, mest sannsnylig. Han kan ha det gøy uten meg. Jeg tebker derimot på han hele tiden. Jævla outsider hore :’( jeg skulle gledet meg til i morgen, men i stedet gruer jeg meg fordi jeg synes det er flaut at jeg kjenner så få.. og ikke engang klarer å bli inkludert av en mann som kanskje merket at jeg likte han. Kom nettopp en hemmelighet på norske hemmeligheter der det var en som avsluttet det når han fant ut at hun var forelsket. Akkurat det skjer meg og, fordi det er alltid det negative som stemmer! Men det er et patetisk kvinnemenneske med patetiske kvinnefølelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

Folk er pålogget og. Inkludert han. Jeg ser det på messenger. Jeg føler at jeg er den eneste som er grønn og ikke skriver til noen. Han skriver sikkert med noen hele tiden. Jeg er så sint på meg selv. Ligger her alene og føler meg som ei hore bare av å tenke på han. Barnslig, siden vi ikke kan bli noe, mest sannsnylig. Han kan ha det gøy uten meg. Jeg tebker derimot på han hele tiden. Jævla outsider hore :’( jeg skulle gledet meg til i morgen, men i stedet gruer jeg meg fordi jeg synes det er flaut at jeg kjenner så få.. og ikke engang klarer å bli inkludert av en mann som kanskje merket at jeg likte han. Kom nettopp en hemmelighet på norske hemmeligheter der det var en som avsluttet det når han fant ut at hun var forelsket. Akkurat det skjer meg og, fordi det er alltid det negative som stemmer! Men det er et patetisk kvinnemenneske med patetiske kvinnefølelser

Det er verre for menn å være single da. Kvinner kan ha det bra uten sier dem. 

Anonymkode: 7ffb0...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (3 timer siden):

Følelsene. Jeg har ikke lov å føle slik for menn.

Den følelsen sitter kun i ditt hode.

Anonymkode: 9197d...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Den følelsen sitter kun i ditt hode.

Anonymkode: 9197d...565

Tja. Hvordan blir man kvitt slik? Jeg tar meg i å lure på hvordan jeg hadde hatt det i fortiden. Men det er vel ikke noe poeng. Det er som om å lure på hvordan jeg hadde hatt det som jeg var en annen, ble født på 20-tallet eller hvordan jeg ville fått det i neste årtusen. 

Når jeg ser på gamle bilder av meg, eller bare 2 år gamle bilder lurer jeg på hvorfor jeg var så nedfor og sint på meg selv. Det er en følelse som ikke kommer ut av meg, den er stengt inni kroppen min. Men det er så helvetes irriterende, at det skal være så vanskelig å leve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Det er også irriterende at det skal være vanskelig å komme seg ut. At det skal være vanskelig å bli invitert. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (16 minutter siden):

Det er også irriterende at det skal være vanskelig å komme seg ut. At det skal være vanskelig å bli invitert. 

 

Du har jo venner da! Men kanskje du må godta at du er i en alder der mange av vennene dine har kjæreste, barn, jobb og et liv

Anonymkode: 7ffb0...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (19 minutter siden):

Det er også irriterende at det skal være vanskelig å komme seg ut. At det skal være vanskelig å bli invitert. 

 

Hva med å invitere noen selv siden du faktisk har venner?

Anonymkode: 18154...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du har jo venner da! Men kanskje du må godta at du er i en alder der mange av vennene dine har kjæreste, barn, jobb og et liv

Anonymkode: 7ffb0...7ff

Jeg sliter ikke med å akseptere at noen har familie. Jeg missunner det ikke. Jeg vet om mange som til og med er eldre som ikke har familie, bor alene og bruker tiden med venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hva med å invitere noen selv siden du faktisk har venner?

Anonymkode: 18154...295

De jeg kan kalle virkelige venner bor langt unna, har kjæreste, studerer, planlegger barn om de ikke allerede har og er mer opptatt. Det plager meg ikke, det som plager meg er at jeg ikke helt finner de stabile vennene. Der jeg hører til.

At jeg ikke føler meg trygg nok på de fleste til å bare joine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg lurer så på hvorfor jeg har slitt så med selvstendige valg. Jeg missunner de som driter i andre, de lever ikke i mentalt fengsel. Så nå lurer jeg på hva jeg skal finne på i kveld for å bryte faenskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg vet ikke hvordan andre har det. For meg så ser det ut som at andre har det bra hele tiden. Jeg er lei av å ha angst. Jeg er redd for at jeg oppfattes avvisende så det er grunnen til at folk ikke tar så mye kontakt. Og jeg er lei av å ha sosial angst egentlig og virkelig føle tilhørighet. Savner å ha mer jevn kontakt med folk, så jeg slipper å være så nervøs hvor hver gang jeg skal noe eller vil noe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Det er surt å oppleve enda en forelskelse men så klarte vi ikke å beholde kontakten 😕 jeg trodde jeg hadde fått en venn/kjæreste.. 

Hvorfor er det alltid tilbake til det kjedelige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (10 minutter siden):

Det er surt å oppleve enda en forelskelse men så klarte vi ikke å beholde kontakten 😕 jeg trodde jeg hadde fått en venn/kjæreste.. 

Hvorfor er det alltid tilbake til det kjedelige?

Blir du aldri lei av å snakke om deg selv?

Anonymkode: 18154...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Blir du aldri lei av å snakke om deg selv?

Anonymkode: 18154...295

Jeg har så kaos i meg. Jo jeg savner å føle meg mer åpne for andre. Men jeg føler at kjærligheten jobber veldig mot meg. Fordi jeg har trukket ensomhetskortet i dette livet. Selv om omgivelsene legger tilrette for at vi har god kontakt, så mistet jeg det. 
Det er vondt å ikke tørres å snakke med og, og føle seg som teit kvinnfolk som ikke har selvkontroll. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg er ute blandt folk nå. Jeg ser folk flørte og alt det der.  Selv vet jeg ikke helt hvem jeg egentlig kan føle meg avslappet med. Jeg føler meg overhodet ikke bra nok heller. Jeg skulle ønske jeg var sterkere. Klarte å bryte meg frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...