Gå til innhold

Ukas trening - uke 39


påskelilje

Anbefalte innlegg

Jeg hadde det fryktelig travelt første del av uka. Fikk likevel med meg 1 time styrketrening og 1 time yoga på onsdag.

Fredag trente jeg 1 time styrke igjen. Lørdag var jeg med på Walk for water,  en marsj der en setter fokus på de som pga brønnmangel må gå langt hver dag for å hente vann. Vi gikk "bare" 2 km, men bar på 1 eller 2 10-litersdunker med vann. Siste del av løypa hadde god stigning

 Fy så tungt det var (jeg bar 1 dunk) og så takknemlig jeg er for at vi har innlagt vann!

I dag trente jeg styrke igjen en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var tilbake til normalen. Jeg tok to joggeturer uten noe problem.

Dessuten var jeg på treningssenter for første gang på veldig lenge. Det var akkurat slm forventet: En deprimerende tilbakegang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun to ganger i skogen. Det sies at man ikke angrer på en treningsøkt - eh jo - i  den andre økten verket det irriterende plagsomt i beina. Jeg burde likevel vært på treningssenter… Begynner på «nytt» igjen i morgen😅 

Jeg har hatt en sånn «trøstespise-alt-usunt-jeg-vil-periode» og håper at jeg sier her at det er slutt! nå hjelper. Jeg trodde jeg skulle klare å spise med måte, men det blir «alt» hver gang, så tror jeg må over på «ingenting». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uka begynte bra med gåtur på mandag og joggetur på tirsdag, men så fikk jeg en ubehagelig følelse i nesa/ganen og ble sylte forkjøla... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Uka begynte bra med gåtur på mandag og joggetur på tirsdag, men så fikk jeg en ubehagelig følelse i nesa/ganen og ble sylte forkjøla... 

Oi. Går det an å bli forkjøla ogjen? To år siden sist nå..

Bra å se at du jogger igjen! Da er formen bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (9 timer siden):

Det var tilbake til normalen. Jeg tok to joggeturer uten noe problem.

Dessuten var jeg på treningssenter for første gang på veldig lenge. Det var akkurat slm forventet: En deprimerende tilbakegang. 

Bra du er realist, og vet at sånn måtte det bli, og at det nå vil gå fremover for hver gang du er der 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cilie skrev (9 timer siden):

Jeg har kun to ganger i skogen. Det sies at man ikke angrer på en treningsøkt - eh jo - i  den andre økten verket det irriterende plagsomt i beina. Jeg burde likevel vært på treningssenter… Begynner på «nytt» igjen i morgen😅 

Jeg har hatt en sånn «trøstespise-alt-usunt-jeg-vil-periode» og håper at jeg sier her at det er slutt! nå hjelper. Jeg trodde jeg skulle klare å spise med måte, men det blir «alt» hver gang, så tror jeg må over på «ingenting». 

To ganger i skogen er jo fint. Bestem deg i dag for hvilken dag du skal gå på treningssenter denne uka, og så holder du deg til det. Og så er du i gang!

Jeg er en ulv etter godteri, så for meg funker det egentlig bare å kjøpe inn mye mindre enn jeg egentlig vil, fordi alt blir spist opp likevel... 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (11 minutter siden):

Uka begynte bra med gåtur på mandag og joggetur på tirsdag, men så fikk jeg en ubehagelig følelse i nesa/ganen og ble sylte forkjøla... 

Kjipt med forkjølelse. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (9 minutter siden):

Oi. Går det an å bli forkjøla ogjen? To år siden sist nå..

Bra å se at du jogger igjen! Da er formen bra.

Dattera her i huset hadde jo korona for noen uker siden, og jammen meg smalt hun inn med skikkelig forkjølelse i forrige uke også - var helt gåen, og måtte være hjemme fra skolen 2,5 dag. Heldigvis frisk igjen nå, uten å ha smittet oss andre. Men det var rart det med forkjølelse, for det var SÅ lenge siden sist 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (1 time siden):

Oi. Går det an å bli forkjøla ogjen? To år siden sist nå..

Bra å se at du jogger igjen! Da er formen bra.

 

påskelilje skrev (1 time siden):

Kjipt med forkjølelse. God bedring!

Må innrømme at jeg ikke har tatt noen test ettersom det sitter kun i nesa og litt ør i hodet (snørr, nysing og hoste og slapp og ør), finnes ingenting i halsen eller lungene, ikke feber heller. Så jeg mener dette må være en "god, gammeldags" forkjølelse rett og slett. Det er flere på jobben til mannen som er forkjøla og det forbauser meg ikke ett sekund om han har dratt det med seg hjem og sluppet det løs på meg uten å bli syk selv, han blir jo aldri syk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (11 timer siden):

To ganger i skogen er jo fint. Bestem deg i dag for hvilken dag du skal gå på treningssenter denne uka, og så holder du deg til det. Og så er du i gang!

Jeg er en ulv etter godteri, så for meg funker det egentlig bare å kjøpe inn mye mindre enn jeg egentlig vil, fordi alt blir spist opp likevel... 😮 

Ja, må prøve å få rutine på det. Alt er bare veldig lite rutine-vennlig nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...