snuffy Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Jeg fikk oppleve panikk angst for første gang for 3 år siden , det var helt jæ.... Legen min tok aksjon på dette meget raskt og jeg begynnte på Seroxat. Etter 1 år sluttet jeg med Seroxat. 2 mnd senere (på jobb i Nordsjøen) kom angsten tilbake , så ble det 1 1/2 år på nytt med Seroxat. Det er nå gått ca 2 mnd siden jeg sluttet og igjen så kom angsten tilbake nå også på jobb. Så det jeg lurer på vil man aldri bli frisk av dette ? Hvorfor hender dette akkurat meg?. Tok min første Seroxat igjen igår kveld. Jeg er 28 år og jobber i Nordsjøen men begynner å lure på om jeg kan fortsette å jobbe siden jeg alltid får tilbakefall. Jeg fortelte om sykdommen min til Platformsjefen men fikk ingen forståelse han sa bare det , at jeg måtte være forsiktig med sjukemeldinger pga dette, ellers så hadde jeg ikke jobb så lenge. Det var meget tung å høre ingen støtte her altså. Jeg har også merket at jeg blir lett irritert og sint nå som jeg hadde sluttet , noe som også er vanskelig for min kone. Har du noen råd tips til meg. For å si det sån så skal jeg heller ta Seroxat resten av live enn å få angsten tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46319-panikk-angst-blir-jeg-aldri-frisk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.