Gå til innhold

Ukens trening uke 41


 cilie

Anbefalte innlegg

Jeg har vært 3 ganger gå/jogg i skogen. Har tenkt litt på råd fra forrige ukes tråd, og tror jeg nå skal være fornøyd om jeg klarer 3X trening fram til jul. Så bør jeg komme meg på treningssenter eller si opp - hver trening der nå, koster jo en formue. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cilie skrev (47 minutter siden):

Jeg har vært 3 ganger gå/jogg i skogen. Har tenkt litt på råd fra forrige ukes tråd, og tror jeg nå skal være fornøyd om jeg klarer 3X trening fram til jul. Så bør jeg komme meg på treningssenter eller si opp - hver trening der nå, koster jo en formue. 

En styrkeøkt på meg denne uka... 🙈 Hadde håpet på et par joggeturer, men det har altså ikke vært vær til å være utendørs på ettermiddags- og kveldstid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (1 time siden):

Jeg har vært 3 ganger gå/jogg i skogen. Har tenkt litt på råd fra forrige ukes tråd, og tror jeg nå skal være fornøyd om jeg klarer 3X trening fram til jul. Så bør jeg komme meg på treningssenter eller si opp - hver trening der nå, koster jo en formue. 

Så bra! Deilig å ligge på et nivå hvor en kan lykkes 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med uka:

Mandag: syklet til og fra jobb

Tirsdag: tur i skogen etter jobb, 2 timer i høyt tempo, sammen med mann, datter og ei venninne. Ble ordentlig sliten!

Onsdag: 1 time styrketrening + 1 time yoga

Lørdag: 1,5 time styrke

Søndag: rolig tur i skogen sammen m mannen, ca 2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse: det ble en joggetur nå i kveld! Været klarnet såpass at jeg tok på joggesko og jogget en liten tur. Kropp og bein kjentes lette og fine og jeg er godt fornøyd. 😁 Kunne faktisk ikke være bekjent av å rapportere kun en liten økt på en hel uke ass... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 timer siden):

Rettelse: det ble en joggetur nå i kveld! Været klarnet såpass at jeg tok på joggesko og jogget en liten tur. Kropp og bein kjentes lette og fine og jeg er godt fornøyd. 😁 Kunne faktisk ikke være bekjent av å rapportere kun en liten økt på en hel uke ass... 

Fint når tråden fungerer slik! 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cilie skrev (41 minutter siden):

Fint når tråden fungerer slik! 
 

Ja! Dette er jo en tråd for uhemmet selvskryt og like uhemmet oppmuntring og ros til andre! :D Og en liten styrkeøkt var ikke akkurat uhemmet selvskryt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stort hinder for meg er den søvnen som alltid krangler. Jeg planla å trene tidlig i morgen, men ser nå at jeg ikke er i nærheten av å få sove og da dør orket/motivasjonen. 

Jeg sov så urolig natt til i dag, men kom meg i skogen og har også vært en stund i sola ute ved havet. Var skikkelig kald og trøtt hele kvelden og gledet meg til å sove, men så kommer et «stress-moment» jeg ikke får stoppet nærmere kl. 22.30, og booom;lys våken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En joggetur i marka, en økt på tredemølle og en tur på treningssenteret.

Det vil si at jeg gjorde så mye som jeg hadde tenkt å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (7 timer siden):

Et stort hinder for meg er den søvnen som alltid krangler. Jeg planla å trene tidlig i morgen, men ser nå at jeg ikke er i nærheten av å få sove og da dør orket/motivasjonen. 

Jeg sov så urolig natt til i dag, men kom meg i skogen og har også vært en stund i sola ute ved havet. Var skikkelig kald og trøtt hele kvelden og gledet meg til å sove, men så kommer et «stress-moment» jeg ikke får stoppet nærmere kl. 22.30, og booom;lys våken. 

Hva om du trener på ettermiddagen? Jeg er stort sett ikke i stand til å trene på morgenen i alle fall, kroppen fungerer mye bedre når det har gått noen timer. Kanskje får du da også sove bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (13 timer siden):

Rettelse: det ble en joggetur nå i kveld! Været klarnet såpass at jeg tok på joggesko og jogget en liten tur. Kropp og bein kjentes lette og fine og jeg er godt fornøyd. 😁 Kunne faktisk ikke være bekjent av å rapportere kun en liten økt på en hel uke ass... 

Jeg tok også den siste økten i går kveld.  Samme grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (13 timer siden):

Hva om du trener på ettermiddagen? Jeg er stort sett ikke i stand til å trene på morgenen i alle fall, kroppen fungerer mye bedre når det har gått noen timer. Kanskje får du da også sove bedre?

Ja, må begynne med det igjen. Selv om 3 økter i prinsippet bør gå som morgenøkter, men før hadde jeg jo med treningstøy på jobb. 

Kom meg ut på tur i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...