Gå til innhold

Ukas trening - uke 42


påskelilje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Styrke på tirsdag og joggetur på onsdag ble det her. Har holdt på å sjaue og rydde og ise av fryseren og flytte rundt i gangen i dag, opp og ned loftstrappa mange ganger så litt trim ble det jo, men ikke noe skikkelig trening akkurat da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 gå/jogg i skogen. Holdt så vidt. Klarer visst ikke å komme meg på treningssenteret. Spist usunt fre-søn. Neste uke er målet det samme, men «normal» søndag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (29 minutter siden):

3 gå/jogg i skogen. Holdt så vidt. Klarer visst ikke å komme meg på treningssenteret. Spist usunt fre-søn. Neste uke er målet det samme, men «normal» søndag. 

Så bra med 3 økter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg er litt i gang igjen. To joggeturer og en runde ned styrketrening.

Første tur på treningssenteret etter corona var en pinlig affære. Nå kan jeg legge på litt mer vekt. Det går i alle fall riktig vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har ikke vært så mye på dol de siste ukene. 

Ikke har jeg prestert så mye når det gjelder trening heller. Det har bare blitt gåturer. Til gjengjeld har jeg prestert på jobb. Har jobbet som f...i en måned  og på fredag ble jeg " premiert" med å vinne/ kåret til månedens prestasjon og jeg ble både stolt og rørt.  Premien var ikke høyere lønn, men kake 😀

Nå er jeg ferdig og jeg har akkurat vært på treningsstudioet. Måtte bare si det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...