AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 Skrevet 25. oktober 2021 Jeg er ikke i stand til å takle avvisning og lurer på hvordan andre takler det uten å avslutte ting, ta avstand og være avvisende tilbake. Vil gjerne ha råd om hvordan jeg bedre takler det Anonymkode: 3abf0...2b2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 Skrevet 25. oktober 2021 Hva er det du avslutter? Eller kan du komme med noe konkret eksempel? Lettere å hjelpe da.. Anonymkode: ac657...dbc 0 Siter
emilie321 Skrevet 25. oktober 2021 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg er ikke i stand til å takle avvisning og lurer på hvordan andre takler det uten å avslutte ting, ta avstand og være avvisende tilbake. Vil gjerne ha råd om hvordan jeg bedre takler det Anonymkode: 3abf0...2b2 Det spørs jo litt på hvordan avvisning da. Er det å bli avvist det at noen avviser en telefonsamtale? Eller er det mer dyptgående avvisning? 0 Siter
aa-k-j Skrevet 25. oktober 2021 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ikke i stand til å takle avvisning og lurer på hvordan andre takler det uten å avslutte ting, ta avstand og være avvisende tilbake. Vil gjerne ha råd om hvordan jeg bedre takler det Anonymkode: 3abf0...2b2 Hvilke type avvisninger er du ikke takler da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 Skrevet 26. oktober 2021 Alle typer avviisnger gjør ett eller annet med meg. Både lettere og dypere avvisninger. Jo dypere jo større konsekvenser får det for meg og det jeg velger å gjøre. Anonymkode: 3abf0...2b2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle typer avviisnger gjør ett eller annet med meg. Både lettere og dypere avvisninger. Jo dypere jo større konsekvenser får det for meg og det jeg velger å gjøre. Anonymkode: 3abf0...2b2 Det kan være en type vrangforestilling at du blir så ofte og mye avvist. Det er ikke så vanlig å bli avvist av folk, det er nok heller du som ofte får følelsen av at du blir avvist uten at det har rot i virkeligheten. Går du i terapi? Anonymkode: d1da8...b4d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.