Gå til innhold

Ukens trening uke 43


påskelilje

Anbefalte innlegg

Denne gangen er jeg fornøyd med uka 😊😊😊

Mandag: 1 time styrketrening 

Tirsdag: 1 time tur i skogen m mannen,  rolig

Onsdag: 1 time styrke og 1 time yoga

Torsdag: 45  min kveldstur med mannen

Lørdag : tur i skogen med mann og sønn, 13.000 skritt

Søndag: tur i skog mm m mann og sønn, 10.000 skritt.

Dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kun en tur i skogen. Har sovet lite og har en del plager som resulterte i noen undersøkelser. Veldig fornøyd med at jeg gjennomførte alt jeg skulle jobbmessig, men altså ikke fornøyd med trening/kosthold. Jeg har mål om en bedre uke og at jeg ikke «backer» pga plagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 time siden):

Denne gangen er jeg fornøyd med uka 😊😊😊

Mandag: 1 time styrketrening 

Tirsdag: 1 time tur i skogen m mannen,  rolig

Onsdag: 1 time styrke og 1 time yoga

Torsdag: 45  min kveldstur med mannen

Lørdag : tur i skogen med mann og sønn, 13.000 skritt

Søndag: tur i skog mm m mann og sønn, 10.000 skritt.

Dere andre da?

For en bra uke👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble to joggeturer på meg. Ikke helt fornøyd, men jobbet sent på mandag, jogget tirsdag og torsdag, fredag var vi på biltur flere timer og jeg har jobbet både lørdag og søndag og har vært på showet "Tre elefanter i rommet" så jeg har ikke hatt tid og overskudd til mer denne uka. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en veldig travel uke på jobb, så alt ble tatt igjen i helgen.

En liten fjelltur lørdag. Det er en litt vanskelig tid med en del snø, men for lite til å gå på ski.

Styrketrening og ganske lang joggetur søndag.

Nå føler jeg meg litt fysisk sliten før en ny uke, men tror denne blir litt roligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Forrige uke ble det bare 2 ganger på treningssenteret. Pleier å gå lang tur i helgene, men denne helga gikk med til andre ting. 

Kom akkurat inn fra treningssenteret nå. Egentlig ganske fornøyd hvis jeg klarer å holde treninga litt i gang gjennom november og desember. Erfaringsmessig er det denne tiden jeg pleier å slite mest med motivasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...