Gå til innhold

Ukas trening, uke 44


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Forrige uke ble det 2 ganger på treningsstudio. Kondisjon og styrke. Lørdag og søndag ble det gåtur I skogen. Ikke så langt. Det ble med en runde på ca 5 km begge dagene. Søndag gikk vi i snø. 

Så kom jeg akkurat inn fra trening nå, men det kommer på neste uke 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Trening mandag og onsdag, tredemølle med intervaller og styrketrening. To turer i helgen. 

Så bra Stjernestøv :) Du har har hatt så stor fremgang og blitt så flink. Husker hvor tungt det var for deg å komme deg på trening for noen år siden. Skal si du har hatt en positiv endring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Så bra Stjernestøv :) Du har har hatt så stor fremgang og blitt så flink. Husker hvor tungt det var for deg å komme deg på trening for noen år siden. Skal si du har hatt en positiv endring:)

Takk for det :) Er ikke alltid så motivert men det går greit når jeg først er i gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Takk for det :) Er ikke alltid så motivert men det går greit når jeg først er i gang. 

Det er slik det er med meg også. I dag hadde jeg veldig liten lyst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sjekket jeg faktisk treningsapper i håp om at jeg hadde glemt en joggetur, men neida... Kun en joggetur forrige uke. Det er for slapt altså! Skjerp deg, Lillemus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cilie skrev (22 timer siden):

Jeg tvang meg på treningssenter to dager og to dager i skogen. Jeg synes uansett klærne synes å krympe uansett hva jeg gjør. 

Knallbra, Cilie 🤩🤩🤩 Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (15 minutter siden):

Knallbra, Cilie 🤩🤩🤩 Deilig!

Takk, men det hjelper dessv. ikke. Vært bortreist noen dager og tok m en kjole som var romslig i fjor og i god tro, antok jeg at den ville være like romslig nå. Vel, den ble vrengt av (les:ålet meg ut av)og kastet i kofferten. 
 

Jeg har ikke fått trent hittil i uka og vet ikke hva jeg får til heller denne uken.
 

Har vært bortreist, er i tidspress m jobbrelatert konsentrasjonsarbeid, fått en utrolig kjip og dyr skade på bolig som ser ut som må betales i sin helhet utenom forsikring, og jeg får ikke sove som vanlig. Det er fjerde natta som nå er trøblete. Burde vært stuptrøtt og sovnet tidlig, men gir opp og tar opp tlf nå. I tillegg har jeg noen fysiske plager som gjør meg litt engstelig. 
 

Håper uansett jeg får til noe! En ting er stress, men når søvnen forsvinner, farger det livet veldig. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (På 9.11.2021 den 23.40):

Takk, men det hjelper dessv. ikke. Vært bortreist noen dager og tok m en kjole som var romslig i fjor og i god tro, antok jeg at den ville være like romslig nå. Vel, den ble vrengt av (les:ålet meg ut av)og kastet i kofferten. 
 

Jeg har ikke fått trent hittil i uka og vet ikke hva jeg får til heller denne uken.
 

Har vært bortreist, er i tidspress m jobbrelatert konsentrasjonsarbeid, fått en utrolig kjip og dyr skade på bolig som ser ut som må betales i sin helhet utenom forsikring, og jeg får ikke sove som vanlig. Det er fjerde natta som nå er trøblete. Burde vært stuptrøtt og sovnet tidlig, men gir opp og tar opp tlf nå. I tillegg har jeg noen fysiske plager som gjør meg litt engstelig. 
 

Håper uansett jeg får til noe! En ting er stress, men når søvnen forsvinner, farger det livet veldig. 

Leit at du har det slik. Men selv om du ikke merker noe på vekta,  er det unektelig godt for kroppen med trening og bevegelse. 

I natt er det jeg som ikke får sove. Veldig uvant for meg, og jeg ligger nå og tenker på om jeg klarer å prestere noe på jobb i morgen. Nå er det 3 timer til jeg skal opp, og jeg har ikke sovet noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (14 timer siden):

Leit at du har det slik. Men selv om du ikke merker noe på vekta,  er det unektelig godt for kroppen med trening og bevegelse. 

I natt er det jeg som ikke får sove. Veldig uvant for meg, og jeg ligger nå og tenker på om jeg klarer å prestere noe på jobb i morgen. Nå er det 3 timer til jeg skal opp, og jeg har ikke sovet noe...

Ja, trening og i særdeleshet trening ute er veldig bra. Blir en dårlig uke dette, men det får gå. 

Veldig slitsomt med lite søvn, men håper du får sove godt i natt. Når natt på natt er slik du beskriver, kommer slitasjen på kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...