Gå til innhold

Stepmaskin , er det effektiv innetrening?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et billigere kondisapparat/ istedet for tredemølle. Men har det god effekt? Er det bra trening? Noen som har en stepmaskin/ erfaring med det? 

Anonymkode: a327e...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 11.11.2021 den 12.07):

Et billigere kondisapparat/ istedet for tredemølle. Men har det god effekt? Er det bra trening? Noen som har en stepmaskin/ erfaring med det? 

Anonymkode: a327e...101

Jeg bruker stepmaskin som oppvarming på treningssenter. Bruker den først rolig og etterhvert med mer motstand så det blir en liten kondisøkt også. Bra trening for meg i hvertfall, selv om det er tyngre og antakelig mer trening på tredemølle. Antar dog at stepmaskinene på treningssenteret er hakket mer avanser enn de man kjøper rimelig for å ha hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (2 timer siden):

Jeg bruker stepmaskin som oppvarming på treningssenter. Bruker den først rolig og etterhvert med mer motstand så det blir en liten kondisøkt også. Bra trening for meg i hvertfall, selv om det er tyngre og antakelig mer trening på tredemølle. Antar dog at stepmaskinene på treningssenteret er hakket mer avanser enn de man kjøper rimelig for å ha hjemme.

Enig med deg at det er tyngre å løpe på mølle. Men det er veldig fin alternativ trening med ministepper på dager der man ikke orker å løpe :)

Anonymkode: a327e...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Stepmaskinen var et kupp. Jeg elsker den. :) . Fikk den i posten i dag. Er faktisk et greit alternativ istedet for dyr walkingpad / løpemølle. 

Anonymkode: a327e...101

Så bra!

Den desidert beste treningen er det  en faktisk gjør😊

Endret av emilie321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

emilie321 skrev (1 time siden):

Så bra!

Den desidert beste treningen er det  en faktisk gjør😊

Ja jeg må anbefale en ministepper. Billig sak og veldig god trening 🥰

Anonymkode: a327e...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...