Gå til innhold

Ukens trening uke 46


 cilie

Anbefalte innlegg

3 ganger rask gange/sakte jogg i skogen. De øktene er nå mest for å holde kroppen litt i gang og ikke minst få dagslys/frisk luft. Elsker å være ute, men må få opp intensiteten mer. Sliter dog litt med beina når jeg pusher, så det er vel helst styrketreningen jeg må få i gang. - Men treningssenteret er det visst veldig tungt å komme meg på… 😐

Hva m dere andre da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cilie skrev (12 minutter siden):

3 ganger rask gange/sakte jogg i skogen. De øktene er nå mest for å holde kroppen litt i gang og ikke minst få dagslys/frisk luft. Elsker å være ute, men må få opp intensiteten mer. Sliter dog litt med beina når jeg pusher, så det er vel helst styrketreningen jeg må få i gang. - Men treningssenteret er det visst veldig tungt å komme meg på… 😐

Hva m dere andre da? 

Blæh... Men altså, til mitt forsvar må jeg jo si at her er det realt høstvær for tiden og det å stikke ut på joggetur i stappmørke og høljregn ikke er særlig aktuelt. Sånn er det bare. Ikke gadd jeg krype opp trappa og trene styrke heller... Men i dag har jeg bestilt denne:

https://www.x-life.no/treningsutstyr/kondisjonsapparater/tredemolle/run-100-tredemolle-med-underlagsmatte

Så nå blir det snart joggetur uansett vær og føre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i underkant. Jeg får skylde på at det har vært litt mye i det siste.

Skippertak med både styrketrening og litt lang joggetur (10km) i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente styrke en time på mandagen.

Onsdagen tok jeg med svømmetøy på jobb og skulle trene rett etter jobb. MEN - svømmehallen var stengt for vanlige folk 😞 Lærdom: Sjekk alltid timeplanen før du går hjemmefra...

Søndagen gikk jeg tur med dattera - vi var vel ute i et par timer tenker jeg. Prøvde å gå på i oppforbakkene - deilig.

Dette var dett 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...