Gå til innhold

Ukas trening - uke 48


påskelilje

Anbefalte innlegg

Sesongens første skitur! Her sør har vi jo fått skikkelig vinter,  og skiløypene er kjørt opp 😊Mannen og jeg dro avgårde i dag og fikk oss en times skitur i surt og kaldt vær. Men du hvor deilig det var å suse nedover på silkeføre!

Ellers i uka ble det 1 svømmeøkt (svømte 2000 meter på 65 minutter. Skuffende tid, hele 5 minutter etter min vanlige standard, så her må det trenes 😮), 1 økt styrketrening og 1 kveldstur med mannen. Og så skuffa jeg snø en time for min mor i går, ja. 

Grei uke, men burde hatt en økt til med styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare fortelle at jeg svømte igjen i går. Og nå var det ikke snakk om å ta det med ro eller være ufokusert!

Nei, utgangspunktet mitt var at jeg bør svømme 500 m på 15 min. For ikke å miste viktige sekunder,  brakk jeg det ned til 1,5 min per 50 m. Og det holdt jeg! Hadde ikke tid til 2000 meter,  men svømte 1450 m etter skjema, og klarte en liten spurt på de siste 50 meterne, så tiden på 1500 m på 44.51. Er meget godt fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...