Gå til innhold

Ukas trening - uke 49


påskelilje

Anbefalte innlegg

En god uke 🙂 har hatt noen dårlige de siste ukene, men nå er jeg fornøyd:

Tirsdag: Svømte 1500 meter på 44.51 - klarte å holde skjema på 45 minutter, og i tillegg spurte litt på slutten 🙂

Onsdag: 1 time yoga og 45 minutters styrketrening

Fredag: 1 time styrketrening

Lørdag: 1,5 times skitur

Søndag: Rolig tur i skogen i en liten time. Ikke trim, mest frisk luft.

Dere andre da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To ganger styrketrening på senter (ca. 75 min. inkl. oppvarming og strekking etterpå).

En lettere styrkeøkt hjemme - 45 min.

To skiturer i helgen! Ikke lange; 10-15 km. Nokså dårlig føre og mye muskelbruk, kjentes det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To skiturer på meg. Supert føre, men litt lite snø. Begge var på kun 10km, men spesielt den andre var ganske rask, så det føltes som en bra økt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (3 timer siden):

To ganger styrketrening på senter (ca. 75 min. inkl. oppvarming og strekking etterpå).

En lettere styrkeøkt hjemme - 45 min.

To skiturer i helgen! Ikke lange; 10-15 km. Nokså dårlig føre og mye muskelbruk, kjentes det som.

Deilig med skiturer! Været slo om her i går, og det bøttet ned... det skal det også gjøre der vi skal i jula 😞 Håper ikke all snøen forsvinner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...