Gå til innhold

Ukas trening uke 52


Lillemus

Anbefalte innlegg

Herremin - det har vært en lat jul! Så innmari og...

I går gikk mannen og jeg en tur på drøye 5 km og det var godt!
I dag har jeg hatt en økt på tredemølla og innsett at jeg er i skikkelig elendig form! Herfra kan det bare gå en vei for å si det sånn - og det er oppover! Jezez... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært aktiv og gått på ski hver dag, med ett unntak. Altså 6 skiturer. Alle ganske korte (10 - 15km). Det er kort tid med sol og lange frokoster i jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
Lillemus skrev (1 time siden):

Herremin - det har vært en lat jul! Så innmari og...

I går gikk mannen og jeg en tur på drøye 5 km og det var godt!
I dag har jeg hatt en økt på tredemølla og innsett at jeg er i skikkelig elendig form! Herfra kan det bare gå en vei for å si det sånn - og det er oppover! Jezez... 

Ja, herfra kan det bare gå en vei. Vi hjelpes av bestemmelsen vi har tatt, for den ligger i bunnen og utgjør en slags sikring for at vi vil komme i mål -til slutt. Det kan ta tid og det kan bli noen "tryninger" (sier ikke at det gjelder deg, mer meg selv tror jeg 😅), men framover og oppover vil det gå jevnt og trutt. Det er i alle fall min erfaring. I en annen betydning vil jeg helst at det går nedover da (vekta) 😆 Masse lykke til til deg! :)

Og beklager til de som er drittlei "bestemmelses/beslutningsteorien" min 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar med hele jula 😁:

1.juledag: rusletur i skogen et par timer

2.juledag: gåtur i fjellet med familien,  ganske høy stigning, ca 3 timers tur

3.juledag: slalåm noen timer

Onsdag: 1,5 time styrketrening + en rolig svømmeøkt etterpå

Torsdag: 1 times kveldstur 

Fredag: 1 times tur i skogen

Lørdag: 3 timer rolig tur i lett terreng.

Er fornøyd!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (35 minutter siden):

Jeg tar med hele jula 😁:

1.juledag: rusletur i skogen et par timer

2.juledag: gåtur i fjellet med familien,  ganske høy stigning, ca 3 timers tur

3.juledag: slalåm noen timer

Onsdag: 1,5 time styrketrening + en rolig svømmeøkt etterpå

Torsdag: 1 times kveldstur 

Fredag: 1 times tur i skogen

Lørdag: 3 timer rolig tur i lett terreng.

Er fornøyd!

 

Har vært på ski de fleste dagene i jula, kun korte turer. Ørlite styrketrening på stuegulvet, men kan knapt regnes med. Nå er det snart tilbake på treningssenteret igjen. Får håpe de får fortsette å holde åpent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som har vært flinke her!

Nå er jeg veldig alt eller ingenting, merker jeg - så vil egentlig si null, men hadde jo to økter hvor jeg ble i hvert fall litt svett. Mandag og tirsdag og så gled det ut i ingenting resten… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Jeg har bare jobbet denne jula, men vi fikk årets første skitur i dag. Ellers har det vært noen kveldstur på beina. Iom at det blir hjemmekontor også fremover, er ambisjonen å hoppe rett Inn i skiklærne etter jobb og komme oss ut i marka på ski. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Ekstra skrev (43 minutter siden):

Har vært på ski de fleste dagene i jula, kun korte turer. Ørlite styrketrening på stuegulvet, men kan knapt regnes med. Nå er det snart tilbake på treningssenteret igjen. Får håpe de får fortsette å holde åpent.

Ja, det håper jeg også. Nå orker jeg ikke å tenke mer på corona. Får bare la det stå til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (2 timer siden):

Jeg har bare jobbet denne jula, men vi fikk årets første skitur i dag. Ellers har det vært noen kveldstur på beina. Iom at det blir hjemmekontor også fremover, er ambisjonen å hoppe rett Inn i skiklærne etter jobb og komme oss ut i marka på ski. 

Ikke verst å få årets første skitur andre januar, da 😅 Jeg kan derimot si at jeg har vært på ski hver eneste dag i hele år 😅😅

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Ekstra skrev (Akkurat nå):

Ikke verst å få årets første skitur andre januar, da 😅

Nei, den skulle jo egentlig ha vært i går. Det var planen, men nyttårsfeiringa satte sitt preg på formen i går. Vi brukte hele dagen på: - Skal vi ut eller skal vi ikke ? - litt usikker, orker du ? - Kanskje eller kanskje ikke ? - Hva med deg ? Har du lyst ? Ha ha, hele gårsdagen gikk bort i surr og latmannsliv. Til slutt endte det med en gåtur bare for å få litt frisk luft, men altså ingen skitur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har løpt to ×10 km på løpemølle den siste uken, og løpt en 5 km i går på løpemølle. Så vil vel si at jeg har fått trent litt. 

Anonymkode: 2ffb0...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har løpt to ×10 km på løpemølle den siste uken, og løpt en 5 km i går på løpemølle. Så vil vel si at jeg har fått trent litt. 

Anonymkode: 2ffb0...032

Jeg vil si du har trent mye 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...