Gå til innhold

Trening uke 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg løp 3,5 km på mølle på mandagen på treningssenter. I dag har jeg holdt meg hjemme med treningen. Men steppet i 20 minutter på ministepperen 😊❤. 

Anonymkode: 663b2...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...


Denne uka har det blitt:

*2 økter styrketrening (10-15 min løping på mølle som oppvarming og 40 min styrkeøvelser for i hovedsak mage, rygg og armer/skuldre)
* Daglige raske turer på 45 min

Anonymkode: 65056...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 økter på mølla denne uka, mitt minstemål er 2 økter, alt over er ren bonus. :) I dag gjorde jeg joggeøktene mellom gå-øktene litt lengre og det gikk helt fint, gikk merkbart lettere i dag enn sist synes jeg - så i dag er jeg storfornøyd! Jogger ikke langt eller lenge, men et sted må man begynne og jeg har et lite mål for meg selv, så får vi nå se hvordan det går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med uka 😊

Mandag: styrketrening 1 time

Tirsdag: Kveldstur m/mannen på asfalt, ca 7 km/10.500 skritt.

Onsdag - hviledag.

Torsdag: styrketrening 1 time og 10 min

Fredag: Tur m/mannen etter jobb i skogen og lysløypa - 1,5 time/ 10.800 skritt/ 7 km

Lørdag: Tur m/mannen i skogen - 2,5 time/9 km/13.600 skritt

Søndag: Tur på grusvei m/mann og et vennepar - 5,5 km/8500 skritt (rolig tur, mye skravling 😁) + svømte 1000 meter på 29 min 50 sek - veldig fornøyd m det!

Det ble jo rene parterapi-uka dette her,  med så mange turer med mannen ❤❤ - 😁😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel skrev (5 minutter siden):

Auda. Så var regnskapets time kommet.

Skaviseeee.......

null.

Noen uker blir det bare sånn og nå for tiden er det mildt sagt ikke utevær heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (15 minutter siden):

Noen uker blir det bare sånn og nå for tiden er det mildt sagt ikke utevær heller!

Sant. Hele langhelgen gikk med til å følge opp en annen person som trener veldig mye. (et par økter hver dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...