Gå til innhold

høy fettprosent som normalvektig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

veier rundt 68-70 kg og er 173 men vekta viste fettprosent på 30-31%, har en smal overkropp men, har store lår og hofter, trener et par ganger i uka.  ska ned til 65 kg før mars. nå føler jeg meg bare enda jævligere...   så hvordan kan jeg klare å få tynnere lår på ikke alt for lang tid?

Anonymkode: 5f14c...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

veier rundt 68-70 kg og er 173 men vekta viste fettprosent på 30-31%, har en smal overkropp men, har store lår og hofter, trener et par ganger i uka.  ska ned til 65 kg før mars. nå føler jeg meg bare enda jævligere...   så hvordan kan jeg klare å få tynnere lår på ikke alt for lang tid?

Anonymkode: 5f14c...7dd

Du er helt normalvektig og det er ikke mulig å punktslanke lårene (man kan alltids ta øvelser som strammer opp magen, men ikke lårene tror jeg). Du har nok naturlig kvinnelige lår rett og slett. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 14.1.2022 den 0.34):

veier rundt 68-70 kg og er 173 men vekta viste fettprosent på 30-31%, har en smal overkropp men, har store lår og hofter, trener et par ganger i uka.  ska ned til 65 kg før mars. nå føler jeg meg bare enda jævligere...   så hvordan kan jeg klare å få tynnere lår på ikke alt for lang tid?

Anonymkode: 5f14c...7dd

Vel. Jeg har og høy fettprosent og er like høy som deg og 52 kg. Bare tren litt styrke og bygg litt muskler så øker forbrenningen og du får også lavere fettprosent. Styrketrening er ceeeldig fettpforbrennende i tillegg. 

Anonymkode: a72de...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 22.21):

Vel. Jeg har og høy fettprosent og er like høy som deg og 52 kg. Bare tren litt styrke og bygg litt muskler så øker forbrenningen og du får også lavere fettprosent. Styrketrening er ceeeldig fettpforbrennende i tillegg. 

Anonymkode: a72de...c48

Skjønner ikke helt hva du vil med dette? Du er jo undervektig? Mener du TS bør bli det samme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (8 minutter siden):

Skjønner ikke helt hva du vil med dette? Du er jo undervektig? Mener du TS bør bli det samme? 

Sant. Hvorfor kommentere sånne ting? 52 kg er farlig lav vekt. 

Anonymkode: 7bb99...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 22.21):

Vel. Jeg har og høy fettprosent og er like høy som deg og 52 kg. Bare tren litt styrke og bygg litt muskler så øker forbrenningen og du får også lavere fettprosent. Styrketrening er ceeeldig fettpforbrennende i tillegg. 

Anonymkode: a72de...c48

52 kg er undervekt. 

Anonymkode: 7bb99...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (42 minutter siden):

Skjønner ikke helt hva du vil med dette? Du er jo undervektig? Mener du TS bør bli det samme? 

Nei, jeg har høy fettprosent og lite muskler. Hadde jeg hatt npormalt av dette hadde vekten vrt helt normal. Ser normal ut med former.

Anonymkode: a72de...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Nei, jeg har høy fettprosent og lite muskler. Hadde jeg hatt npormalt av dette hadde vekten vrt helt normal. Ser normal ut med former.

Anonymkode: a72de...c48

Jeg var undervektig med høyere vekt enn deg i sommer og med lav muskelmasse pga langt opphold på sykehus og jeg hadde overhodet ikke former og så ifølge andre syk ut. Sikker på at du ikke har et forvrengt syn på din egen kropp? Jeg vet hvordan det er, så synes det virker som at du har det du også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Nei, jeg har høy fettprosent og lite muskler. Hadde jeg hatt npormalt av dette hadde vekten vrt helt normal. Ser normal ut med former.

Anonymkode: a72de...c48

Med en bmi på 17 har jeg vansker med å tro at du har noen former altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...