Gå til innhold

Trening uke 4


Lillemus

Anbefalte innlegg

Fornøyd denne uka! 4 økter på mølla, 1 kort og 3 lengre (altså for meg, for andre er det bare oppvarming!). Godt fornøyd, ikke minst med at jeg nådde det samlede antall kilometer jeg hadde som mål å jogge i løpet av januar.

I overmot har jeg meldt meg på et virtuelt løp i februar, Winter run, og skal løpe 5 km - er ikke helt der ennå, men har jo 4 uker på meg så det skal gå, jeg er uansett nødt til å veksle mellom å gå og å jogge. :) 

Hvordan har det gått med resten av gjengen med hardbarka treningsfolk? 🤣 Flotte er dere - alle sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra, Lillemus! Det datt inn reklame på FB for  Sommerløpet her en dag, jeg var med på det i 2018 og løp 5 km (fysisk løp). Lurte litt på om jeg skulle prøve meg igjen... 😳 men da må jeg trene på løping! Det er ikke før i juni, så jeg har forholdsvis god tid på meg 😁

Jeg er også fornøyd med uka:

Mandag meldte jeg meg på svømmetime med instruktør på treningssenteret! Gruet meg veldig siste timen før det startet, men det var SÅ gøy! Vi ble delt inn i nivå,  og jeg + ei til var på laveste nivå 😁 Dit skal jeg igjen!

Tirsdag hadde jeg pt time i styrketrening for første gang i mitt liv! Gøy! Fikk gode råd av henne.

Onsdag gikk jeg frem og tilbake til et møte i kirka i stedet for å kjøre bil. 26 + 27 min.

Fredag gikk mannen og jeg tur i skogen en drøy time etter jobb, og så trente jeg styrke en time.

Lørdag ble det ikke trening, men vi lødde en storsekk med ved (1500 liter) på plass i garasjen. Tok en time sånn ca.

I dag har vi gått fin tur i skogen. 2 timers tur (+ en liten halvtime pause) , passet på å gå skikkelig på i alle oppforbakkene. Kjenner at kroppen er sterkere nå enn for noen mnd siden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått tre, muligens fire turer på ca 3 km. Så 30 min på elipsemaskin på fredag, men det tålte ikke foten min så jeg har smerter når jeg går igjen. Skal vel etter planen på treningsrommet nå. Det blir på sykkel siden foten ikke tålte elipsemaskin, og pga foten er vond blir det mer bevegelse enn faktisk trenings. Tar som oftest en ukes tid å bli bra igjen når jeg har overbelastet foten. 

Styrketrening er to uker siden nå. Så er ikke helt der jeg pleier, men litt bevegelse har det nå blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg er også fornøyd med uka. Det ble bare 2 ganger på treningsstudioet, men det ble gåtur hver dag utenom dette.

I går gikk vi bare 4 km fordi vi hadde en avtale med venner som vi skulle rekke, men i dag har vi gått 10, 65 km for å være helt nøyaktig :)

Turen i går var likevel mer trening selv om den var kortere, fordi det var brattere og vi gikk raskere. 

Nå prøver jeg å trene meg opp til Randoneeturen. Jeg er litt nervøs for den turen. Jeg må komme i bedre form først 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...