Gå til innhold

Trening uke 8


Lillemus

Anbefalte innlegg

Tirsdag og torsdag ble det joggetur på 3,5 km og lørdag løp jeg en annen vei og det ble drøyt 4,2 km.

I dag kom jeg over et viruelt løp på en løpegruppe på fb, 5 km for Ukraina hvor startavgiften går uavkortet til svenske Røde Kors og da var det jo bare å melde seg på, snøre på seg piggskoene og komme seg ut i sola! Kroppen føltes tung, men tiden var ikke noe dårligere (men heller ikke bedre!) enn før. 

Er fornøyd med 4 joggeturer denne uka da. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er god som har gjenopptatt joggingen!

Dette er mi uke:

Mandag: Først en halvtimes tur i skogen med mannen. Deretter svømmetime med instruktør, 60 min. Knallhardt , var helt gåen etterpå!

Onsdag skulle jeg trene styrke, men jeg husker ingenting,  så jeg tror jeg ble hjemme 😁

Torsdag dro dattera og jeg på mini hotellferie. På hotellet var det treningsrom som vi prøvde. Litt magert utstyrt ift det store treningssenteret vi går på 😁, men det ble vel en drøy halvtime med styrketrening.

Lørdag dro jeg og svømte, skulle trene på crawlteknikk. Men det var ikke noe gøy å gjøre det alene 😳😁😳, så det ble bare 25 minutter.

I dag gikk jeg tur i raskt tempo i en time, og så trente jeg styrke i en halvtime. 

Litt mager uke ift det jeg pleier, men slik ble det nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt tre turer på 3,5-4 km og i dag fikk jeg for første gang på tre uker tror jeg, inn en økt på spinningsykkelen og litt lett styrke. En veldig rolig trening da både fordi jeg har covid, men også fordi at etter å ikke ha trent på en stund må jeg bygge opp foten igjen. Blir halt av overbelastning, men denne ene rolige økten gjorde foten mykere og mindre vond å gå på enn hva den har vært i det siste. Regner med å bruke opp mot to uker på å komme tilbake i samme form jeg var i før jul da jeg trente hver dag. Har virkelig slitt med å holde på treningen etter jul, men håper jeg skal klare det nå. 

Planen i neste uke er tur hver dag pluss 4 treningsøkter. Muligens hver dag siden den ikke er av tung karakter. Er mest at det skal være overkommelig mentalt sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...