Gå til innhold

Trening uke 9


Lillemus

Anbefalte innlegg

Ble to joggeturer denne uka, 3,5 km på onsdag og 5 km på lørdag. Lørdagens joggetur ble det virtuelle løpet "Run for peace" der inntektene går til hjelp i Ukraina, arrangert av virtuarunners.com. I dag ville mannen at vi skulle gå en tur så vi gikk en tur på 5 km, brukte en time på det, var blankis hele veien, men vi har gode piggsko begge to så det gikk helt fint. :)

Hvordan har trim-/treningsuka deres vært da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt min beste uke i år, etter å ha vært mye av og på pga depresjon. 

7 turer på 4-4,5 km og etter i kveld, 6 treningsøkter (20 min på spinningsykkelen og 10 min sirkel styrketrening på matten). Kunne fint tatt en hviledag fra treningen i dag og bare tuslet en kveldstur, men siden jeg reiser vekk fra treningsmuligheten fra mandag til fredag neste uke så tar jeg ei økt i dag også. Ligger jo bare på sofaen resten av tiden uansett. 😛

Kommer utrolig fort tilbake i form igjen. Kjente meg slapp og svak på mandag når jeg trente, mens nå går det fint. Pulsen er mellom 150-180 i løpet av økten på spinningsykkelen. 180 bare en liten stund når jeg tar en pulstopp. Mesteparten ligger den nok mellom 155/160 og 170. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg har hatt en god uke:

Onsdag: styrketrening 1 time

Fredag: tur i skogen 2,5 time, ganske høyt tempo.

Lørdag: 15 min løping på tredemølle + 1 time myk yoga + 1 time styrketrening.  Ny rekord i benkpress: 35 kilo 😊

Søndag: tur i skogen 45 minutter, ganske rolig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
cilie skrev (15 minutter siden):

4 turer rask gange/lett jogg i skogen a en drøy time. 

Så bra! Du er i siget nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
Grendel skrev (2 timer siden):

NÅ er jeg endelig tilbake😀

To fine, rolige skiturer på en mil hver. Det er i alle fall en start.

Godt at du kan trene igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...