Gå til innhold

Trening uke 13


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Ingen her som har kastet seg over treningsrapporteringen for forrige uke 😮 ? Jaja, da får jeg gjøre det da!

Det står fremdeles ganske stusslig til for min del, i etterkant av koronaen. Jeg har dårlig pust, og er generelt ganske slapp. Prøvde meg på styrketrening på onsdag, og jeg var blitt SÅ mye svakere på både benkpress og nedtrekk og de andre øvelsene 😞 Var jo innstilt på det, men kjipt likevel. Lørdag og søndag gikk mannen og jeg en liten tur i skogen her vi bor. Men jeg ble SÅ sliten, pustet og petse ,og hadde ikke krefter. Tar Ventoline 1-3 ganger per dag pga tett i brystet.

I ettermiddag skal vi hogge litt ved, er litt spent på hvor mye hjelp det er i meg.... 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje skrev (1 time siden):

Det står fremdeles ganske stusslig til for min del, i etterkant av koronaen

Uff, så kjedelig - du får ta tiden til hjelp! 

Jeg har blitt så gæren at jeg ikke klarer å huske om det ble turer både mandag og tirsdag - eller bare en av dagene... Jeg hadde mye å gjøre resten av uken, så mener jeg jeg gikk/jogget begge dager. Jeg burde fått til noe i helgen, men skylder på dårlig form og svært dårlig søvn hele forrige uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke like bra som planlagt, men. 

Fire økter på spinningsykkelen etterfulgt av styrketrening og en enkeltstående styrkeøkt. Og en tur på 1,5 km. Kan fortsatt ikke gå så mye, men tror jeg trygt kan øke på litt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 3 joggeturer, tirsdag (3,5 km), onsdag (4 km) og fredag (3,5 km). Godt fornøyd. :) Skulle ha en runde på mølla i går, men reagerte med magevondt og kvalme på en tablettkur jeg begynte på å i helgen så det utgikk - og tablettkuren ble avsluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022

Jeg har holdt meg borte fra trening/ tur og utvikler snart liggesår😆 Men jeg heier på dere andre fra sidelinjen🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske fornøyd. En 5.5km joggetur ute i det fri pluss en 7 km joggetur på tredemølle siden det ble så ruskete vær ute.

Det siste krever litt selvdisiplin. Tredemølle kan være greit med intervall så man får litt variasjon, men seigt å ta en lang tur i moderat tempo, som jeg følte jeg trengte. Jeg klarte å rigge meg til så jeg fikk sett en Netflix episode, og da holdt jeg ut.

Jeg er litt usikker på formen egentlig. Det går mye treigere enn før, men klokka mener at jeg er i bortimot samme form som jeg pleier å være. Altså at forholdet mellom puls og fart ikke er katastrofalt dårlig. Selv om det bare er 10% bak toppformen så merkes føles rumpa veldig mye tyngre opp bakkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...