Gå til innhold

Hvor mye kan jeg forvente å gå ned


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis jeg kutter ut 200 g melkesjokolade fra Freia hver uke? Tror en sånn plate inneholder 1300 kcal. Hvor mye pr uke, pr mnd og i løpet av et år bare ved å kutte ut dette? Takk for svar. 

Anonymkode: 47f85...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis jeg kutter ut 200 g melkesjokolade fra Freia hver uke? Tror en sånn plate inneholder 1300 kcal. Hvor mye pr uke, pr mnd og i løpet av et år bare ved å kutte ut dette? Takk for svar. 

Anonymkode: 47f85...6db

1 kg fett = 7000 kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (15 minutter siden):

1 kg fett = 7000 kcal.

Jeg spør hver uke, hver mnd, hvert år, så svaret ditt gir ingen mening. 

Anonymkode: 47f85...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer ikke anonyme brukere på spørsmål om vektnedgang. Dette fordi man aldri kan vite hvorvidt det foreligger en spiseforstyrrelse som gjør det skadelig med vektreduksjon. Jeg oppfordrer alle her på forumet til å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022
ISW skrev (1 minutt siden):

Jeg svarer ikke anonyme brukere på spørsmål om vektnedgang. Dette fordi man aldri kan vite hvorvidt det foreligger en spiseforstyrrelse som gjør det skadelig med vektreduksjon. Jeg oppfordrer alle her på forumet til å gjøre det samme.

Helt sant du! Dette må vi ikke gjøre. Men matematikk lærer man på skolen ab. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (39 minutter siden):

Nei

Jo. Det sies at man må forbrenne 7000 kcal for å gå ned en kg fett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Jo. Det sies at man må forbrenne 7000 kcal for å gå ned en kg fett. :)

Jajajajaja også er det også mye mer som ts vil ha men vi ikke skal gi. Jeg kunne sagt regnestykke i blinde bak frem opp ned. Men det skal vi ikke gjøre. 

Endret av hipohopp2022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Jo. Det sies at man må forbrenne 7000 kcal for å gå ned en kg fett. :)

Du ville aldri svare i mine tråder ang mine spørsmål bare for en tid tilbake. Nå ble du plutselig så gavmild med svaret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (28 minutter siden):

Du ville aldri svare i mine tråder ang mine spørsmål bare for en tid tilbake. Nå ble du plutselig så gavmild med svaret. 

Gi deg. Jeg svarer på det jeg vil og her var det umulig å vite noe om bakgrunnen, ts skjønte heller ikke svaret mitt så det spiller ingen rolle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (11 minutter siden):

Gi deg. Jeg svarer på det jeg vil og her var det umulig å vite noe om bakgrunnen, ts skjønte heller ikke svaret mitt så det spiller ingen rolle. 

Fordi hun ville ha det detaljert. Og når hun vil det ligger det noe bak. Ikke vær sint på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså dette må være helt i orden å svare på. Man kan ikke ta konstant hensyn til at det KAN være noen som har et problem.

Det strider ikke mot reglene å svare på et slikt spørsmål. 

Dette blir som om alle skal ta hensyn og aldri diskutere øl og vin og andre rusmidler fordi at jeg er rusavhengig. Selvsagt skal man ikke legge slike bånd på seg. 

Dette forumet heter vektmrstring. Så får man lar vær å svare der det er åpenbart at det er en spiseforstyrrelse. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022
Glitter skrev (20 minutter siden):

Altså dette må være helt i orden å svare på. Man kan ikke ta konstant hensyn til at det KAN være noen som har et problem.

Det strider ikke mot reglene å svare på et slikt spørsmål. 

Dette blir som om alle skal ta hensyn og aldri diskutere øl og vin og andre rusmidler fordi at jeg er rusavhengig. Selvsagt skal man ikke legge slike bånd på seg. 

Dette forumet heter vektmrstring. Så får man lar vær å svare der det er åpenbart at det er en spiseforstyrrelse. 

Hvorfor gir du ikke svaret som etterspørres da? Det er et regnestykke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (16 minutter siden):

Hvorfor gir du ikke svaret som etterspørres da? Det er et regnestykke. 

Fordi det var ikke min motivasjon til å svare i tråden. Og det er allerede svart (avrundet) på hvor mye kcal som tilsvarer ett kg. Deretter er det bare å ta fram kalkulatoren selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Glitter skrev (Akkurat nå):

Fordi det var ikke min motivasjon til å svare i tråden. Og det er allerede svart (avrundet) på hvor mye kcal som tilsvarer ett kg. Deretter er det bare å ta fram kalkulatoren selv.

Men du synes jo en skal svare på det? Og ts klarte ikke og forstå svaret hun fikk. Bør hun da ikke få et svar hun da forstår? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (16 minutter siden):

Men du synes jo en skal svare på det? Og ts klarte ikke og forstå svaret hun fikk. Bør hun da ikke få et svar hun da forstår? 

Jeg velger vel selv om jeg tar meg tid til å svare eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Glitter skrev (6 minutter siden):

Jeg velger vel selv om jeg tar meg tid til å svare eller ikke. 

? Du sier mot deg selv. Dersom du mener ts burde fått et svar kunne du jo bare svart på det. 

Endret av hipohopp2022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (26 minutter siden):

? Du sier mot deg selv. Dersom du mener ts burde fått et svar kunne du jo bare svart på det. 

Herlighet. Jeg svarte på at dette må være helt ok at folk svarer på, ref diskusjonen som oppstod rundt det. Det betyr ikke at JEG orker å gjøre det. 

Avslutter her. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...