Gå til innhold

Trening uke 14


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Ingen ordinære treningsøkter på meg denne uka. Men mannen og jeg har hatt et ved-prosjekt og har felt trær, kvistet,  kappet, ryddet kvist og lempet kubber 😊:

Mandag: 2 timer

Tirsdag: 1 time

Fredag: 2,5 time

Lørdag: 5 timer

I tillegg gikk jeg rolig tur i 40 minutter på torsdag og 1,5 times hagearbeid lørdag.

Søndagen skal vi sitte i bilen til Vestlandet hele dagen, så det blir ikke mer trening denne uka. Håper at jeg blir helt god av etter-korona-virkninger i løpet av påska, sånn at jeg kan trene ordentlig igjen da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært en tøff uke og etter i dag er jeg oppe i tre treninger. Det er det minste jeg har trent på sånn syv uker. 

Men det er nå spinningsykkelen og styrketrening. Har også gått to turer på 1,5 km. 

Hadde tenkt å sykle ute i dag med nysykkelen, men våknet opp til snø så da blir det spinningsykkelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det kun to treningsturer og en tur med en venninne, men den regner jeg ikke med pga skravling og for lavt tempo. Skuffende, men har sovet så lite denne uken og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare en joggetur denne uka, var ute med ungene og på et foredrag en kveld da og ellers må jeg bare skylde på litt latskap og mye dårlig vær - her kan Grendel bare underskrive på det vil jeg tro. For det er makalaust drittvær her nå altså!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...