hipohopp2022 Skrevet 11. april 2022 Forfatter Del Skrevet 11. april 2022 Ikkeanonymnok skrev (5 minutter siden): Faren ved å lage masse humortråder på et forum som dette er at mange ikke vil skjønne humoren, føle seg krenket, synes det er plagsomt etc. Da blir det kun morsomt for svært få personer. Samtidig kan man ikke please alle hele tiden men det kan være verdt å tenke over om tråden man lager i all hovedsak kan bevare en god tone eller om den legger opp til konflikter. Ellers er jeg enig med ISW, laban og cilie. Jeg skjønner hva du mener men det kunne vært en mellomting? En positiv tråd med god tone? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkeanonymnok Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 hipohopp2022 skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner hva du mener men det kunne vært en mellomting? En positiv tråd med god tone? Det har det vel vært forsøkt flere ganger. F.eks den tråden om helgefrokost som i utgangspunktet er en «positiv tråd med god tone» men hvor det ble konflikter - uten at jeg skal dra fram det her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 11. april 2022 Forfatter Del Skrevet 11. april 2022 Ikkeanonymnok skrev (Akkurat nå): Det har det vel vært forsøkt flere ganger. F.eks den tråden om helgefrokost som i utgangspunktet er en «positiv tråd med god tone» men hvor det ble konflikter - uten at jeg skal dra fram det her. Men om helt basic ting som f.eks ikke kan ‘treffe’ noen. Som båt, bil, tog, vær, tradisjoner, årstider, dyr ja osv osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkeanonymnok Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 hipohopp2022 skrev (1 minutt siden): Men om helt basic ting som f.eks ikke kan ‘treffe’ noen. Som båt, bil, tog, vær, tradisjoner, årstider, dyr ja osv osv. Du står fritt til å gjøre et forsøk. I utgangspunktet burde vi alle klare å være siviliserte, så du får se på det som en seier dersom tråden holder seg positiv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 Ikkeanonymnok skrev (10 minutter siden): Det har det vel vært forsøkt flere ganger. F.eks den tråden om helgefrokost som i utgangspunktet er en «positiv tråd med god tone» men hvor det ble konflikter - uten at jeg skal dra fram det her. Å? Leste gjennom den tråden nå og har ikke sett noen konflikter akkurat. Hva slags? Anonymkode: ae9b5...ebd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkeanonymnok Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å? Leste gjennom den tråden nå og har ikke sett noen konflikter akkurat. Hva slags? Anonymkode: ae9b5...ebd Mulig det er fjernet nå da, ikke sett gjennom den på noen dager. Uansett er det ikke relevant hva konflikten handlet om. Poenget er at det ofte skjer at noen blir misfornøyd. Klarer man å oppføre seg og ha normal folkeskikk så kan man kanskje klare å ha en god tone i alle tråder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 11. april 2022 Forfatter Del Skrevet 11. april 2022 Ikkeanonymnok skrev (8 minutter siden): Mulig det er fjernet nå da, ikke sett gjennom den på noen dager. Uansett er det ikke relevant hva konflikten handlet om. Poenget er at det ofte skjer at noen blir misfornøyd. Klarer man å oppføre seg og ha normal folkeskikk så kan man kanskje klare å ha en god tone i alle tråder. Om ikke annet ble denne tråden litt liv i alle fall. Så plutselig ble det litt liv likevel 🤓 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 Jeg kan svare og bidra litt 😊 Vi er på ferie. Bor mange tett sammen i huset og jeg har fått mange timer i dag sammen med mine to eldste barn som ikke bor hjemme lenger. Prioriterer ikke da å sitte på mobilen 😁 Dessuten holder jeg på å strikke ferdig en genser, er nesten ferdig, så i kveld ble det strikking og TV og prating! Så to episoder om Leonardo da Vinci på NRK - veldig bra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 hipohopp2022 skrev (3 timer siden): Hvorfor er det så stille her inne..?? Dette spørsmålet kommer omtrent hver eneste jul og påske. Mange har fri og gjør andre ting enn å sitte på nett rett og slett. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 11. april 2022 Forfatter Del Skrevet 11. april 2022 Lillemus skrev (4 minutter siden): Dette spørsmålet kommer omtrent hver eneste jul og påske. Mange har fri og gjør andre ting enn å sitte på nett rett og slett. Mener generelt jeg da🙃😁 savner mer liv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 hipohopp2022 skrev (1 minutt siden): Mener generelt jeg da🙃😁 savner mer liv. Joda, jeg ser den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teatrica666 Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 hipohopp2022 skrev (2 timer siden): Og akkurat det er jo nesten litt synd. Finnes ingen telletråd her 😁 Det hadde kg. De telletrådene er vel noe av det dummeste som eksisterer på KG? Eller "hva har du på deg akkurat nå", "ta bilde av det du har foran deg akkurat nå" (det må da være enten en PC, nettbrett eller telefon HVER ENESTE GANG) - jeg kan ikke fatte og begripe at folk lar seg underholde av slik... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 12. april 2022 Forfatter Del Skrevet 12. april 2022 Teatrica666 skrev (8 timer siden): De telletrådene er vel noe av det dummeste som eksisterer på KG? Eller "hva har du på deg akkurat nå", "ta bilde av det du har foran deg akkurat nå" (det må da være enten en PC, nettbrett eller telefon HVER ENESTE GANG) - jeg kan ikke fatte og begripe at folk lar seg underholde av slik... Er dere alle på kg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 12. april 2022 Forfatter Del Skrevet 12. april 2022 påskelilje skrev (8 timer siden): Jeg kan svare og bidra litt 😊 Vi er på ferie. Bor mange tett sammen i huset og jeg har fått mange timer i dag sammen med mine to eldste barn som ikke bor hjemme lenger. Prioriterer ikke da å sitte på mobilen 😁 Dessuten holder jeg på å strikke ferdig en genser, er nesten ferdig, så i kveld ble det strikking og TV og prating! Så to episoder om Leonardo da Vinci på NRK - veldig bra! Hvor mange masker trenger jeg i bolen for å lage en str i xs? Holder det med 220 masker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. april 2022 Del Skrevet 12. april 2022 hipohopp2022 skrev (1 time siden): Hvor mange masker trenger jeg i bolen for å lage en str i xs? Holder det med 220 masker? Umulig å svare på når man ikke vet pinnetykkelse og hvilket garn du skal bruke, 😊 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 12. april 2022 Del Skrevet 12. april 2022 hipohopp2022 skrev (1 time siden): Hvor mange masker trenger jeg i bolen for å lage en str i xs? Holder det med 220 masker? Som Lillemus sier - det kommer an på garn og pinnetykkelse. Hvis du skal strikke uten oppskrift, kikk på noen oppskrifter på nettet med det garnet du skal bruke for å se hvor mange masker du trenger. Lurt å strikke prøvelapp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 12. april 2022 Forfatter Del Skrevet 12. april 2022 Lillemus skrev (3 minutter siden): Umulig å svare på når man ikke vet pinnetykkelse og hvilket garn du skal bruke, 😊 Jeg har strikket armene. Strikker med alpakka på pinne nr 5. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 12. april 2022 Forfatter Del Skrevet 12. april 2022 påskelilje skrev (1 minutt siden): Som Lillemus sier - det kommer an på garn og pinnetykkelse. Hvis du skal strikke uten oppskrift, kikk på noen oppskrifter på nettet med det garnet du skal bruke for å se hvor mange masker du trenger. Lurt å strikke prøvelapp. Prøvelapp? Det har jeg ikke tålmodighet til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. april 2022 Del Skrevet 12. april 2022 hipohopp2022 skrev (36 minutter siden): Jeg har strikket armene. Strikker med alpakka på pinne nr 5. Da har du jo en prøvelapp i ermene. Mål omkretsen øverst på ermene og se hvordan er i forhold til det du trenger på varngborden nederst på genseren og regn ut hva som blir omtrent riktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 12. april 2022 Forfatter Del Skrevet 12. april 2022 Lillemus skrev (22 minutter siden): Da har du jo en prøvelapp i ermene. Mål omkretsen øverst på ermene og se hvordan er i forhold til det du trenger på varngborden nederst på genseren og regn ut hva som blir omtrent riktig. Takk da prøver jeg det😅 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.