Gå til innhold

Trening uke 16


Lillemus

Anbefalte innlegg

Da var det gått en uke til og jeg er greit fornøyd:¨

tirsdag - jogg 3 km / 22:20 - ny pers!

fredag - jogg 4 km / 31:09

søndag - 5 km / 37:34 - ny pers!

Siden det nå er bare 8 små uker til jeg skal starte i mitt livs første ordentlige løp så fant jeg ut at det er på tide å få noen 5 kilometere i kroppen og sannelig perset jeg 5 km med 2 min og 9 sek! Veldig fornøyd med det! Tok noen leggøvelser etterpå, trenger å trene litt styrke i legger og lår for å få beina til å bli lettere når jeg løper, de er for tunge altså.

Dere andre da? Fin uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har i grunnen vært en bra uke målt i treningsmengde.

Jeg avsluttet påsken/startet uken med en skitur på mandag (15km skøyting). Det var fryktelig tungt.

Så tok jeg en joggetur på torsdag (6-7 km). Også veldig tungt.

Avsluttet med en lett og fin skitur i dag på 12km.

Jeg skal vel være med på noen løp etter hvert, så jeg får håpe at formen går oppover og vekten nedover etter påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gøy med løp da!

Jeg er fornøyd med uka:

Mandag: tur i skogen med mannen. Gikk tålig fort i halvannen time.

Onsdag: Gikk tur med venninne. Ganske raskt. 11.000 skritt på turen + 5000 på jobb.

Torsdag: En god styrkeøkt på 1 time + 8000 skritt i løpet av dagen (jobb og hjemme).

Fredag: En del gåing på jobb, men ikke så mye som de andre dagene. 

Søndag: 2 turer - tilsammen 15.000 skritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 minutt siden):

Blir gøy med løp da!

Jeg er fornøyd med uka:

Mandag: tur i skogen med mannen. Gikk tålig fort i halvannen time.

Onsdag: Gikk tur med venninne. Ganske raskt. 11.000 skritt på turen + 5000 på jobb.

Torsdag: En god styrkeøkt på 1 time + 8000 skritt i løpet av dagen (jobb og hjemme).

Fredag: En del gåing på jobb, men ikke så mye som de andre dagene. 

Søndag: 2 turer - tilsammen 15.000 skritt. 

Hvordan går det med svømmingen? Har du sluttet eller bare en pause? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (6 minutter siden):

Hvordan går det med svømmingen? Har du sluttet eller bare en pause? :) 

Hm...

Det går dårlig. Jeg har ikke svømt etter at jeg fikk korona for 5 uker siden,  og jeg tror kanskje ikke jeg var på svømmetimen uka før heller. Var tungpustet lenge, men nå er jeg nok tilbake på normalen igjen.

Vil svømme igjen, men jeg får det ikke til kommende uka pga diverse som skjer etter jobb, og uka etter skal jeg faktisk til din by, og da blir det heller ikke svømming den uka. Så nei - har ikke sluttet.  Ja - en lang pause. Fint du spør 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (6 minutter siden):

Hm...

Det går dårlig. Jeg har ikke svømt etter at jeg fikk korona for 5 uker siden,  og jeg tror kanskje ikke jeg var på svømmetimen uka før heller. Var tungpustet lenge, men nå er jeg nok tilbake på normalen igjen.

Vil svømme igjen, men jeg får det ikke til kommende uka pga diverse som skjer etter jobb, og uka etter skal jeg faktisk til din by, og da blir det heller ikke svømming den uka. Så nei - har ikke sluttet.  Ja - en lang pause. Fint du spør 😊

Må backe opp hverandre vet du! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 økter bare. Dårlig søvn ødelegger meg helt om dagen. Våknet nå ca kl. 03 etter ca 3 timer søvn og merker at det blir tungt å gjennomføre planlagt morgenøkt. 

Hva gjør dere som jogger med tlf nå når det blir varmere? Den er plagsomt tung i lett løpejakke og snart er det t-skjorte-vær. Mobilarmbånd virker ubehagelig det og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (3 timer siden):

2 økter bare. Dårlig søvn ødelegger meg helt om dagen. Våknet nå ca kl. 03 etter ca 3 timer søvn og merker at det blir tungt å gjennomføre planlagt morgenøkt. 

Hva gjør dere som jogger med tlf nå når det blir varmere? Den er plagsomt tung i lett løpejakke og snart er det t-skjorte-vær. Mobilarmbånd virker ubehagelig det og. 

Lomme på løpebuksa. 😊 Har også et løpebelte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (7 timer siden):

2 økter bare. Dårlig søvn ødelegger meg helt om dagen. Våknet nå ca kl. 03 etter ca 3 timer søvn og merker at det blir tungt å gjennomføre planlagt morgenøkt. 

Hva gjør dere som jogger med tlf nå når det blir varmere? Den er plagsomt tung i lett løpejakke og snart er det t-skjorte-vær. Mobilarmbånd virker ubehagelig det og. 

Jeg har den enten stroppet rundt overarmen i en slik beholder (i mangel av ord), eller rett og slett i sportsbh-en. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (57 minutter siden):

Jeg har den enten stroppet rundt overarmen i en slik beholder (i mangel av ord), eller rett og slett i sportsbh-en. 😛

Ja, kjøpt meg det jeg og, men det virker veldig ubekvemt… Vurderer å kjøpe Apple Watch, men mye styr m to SIM-kort og mange tusenlapper for å slippe tlf. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (18 minutter siden):

Ja, kjøpt meg det jeg og, men det virker veldig ubekvemt… Vurderer å kjøpe Apple Watch, men mye styr m to SIM-kort og mange tusenlapper for å slippe tlf. 

Kan man ha Spotify på en slik klokke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (32 minutter siden):

Kan man ha Spotify på en slik klokke? 

Ja, det får man. Jeg har satt meg litt inn i det nå, og det er dyrere hvis man vil ha ringefunksjon uten å ha m tlf. Jeg gikk mye før med den bittelille iPod nano - men etter noen overtråkk og fall og min frykt for elg og orm, vil jeg ha ringemulighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...