Gå til innhold

Trening uke 17


Lillemus

Anbefalte innlegg

Greit fornøyd sånn egentlig.

Tirsdag - jogg 3 km, skulle egentlig jogge lengre, men kom til stengt vei gitt! Måtte jo snike meg forbi gjerdet og sjekke og joda, jeg møtte en enorm gravemaskin og et svært høl midt over veien... Bare å snu og da ble jeg så lattermild at jeg ikke orket ta en annen vei så jeg jogget bare hjem igjen. ;) 

Fredag - jogg 5,25 km

Søndag - jogg 3,6 km, la inn noen motbakkeintervaller og det var jaggu blytungt! 😓

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fire økter med sykkelen, fem økter styrketrening og noen turer på 2,5 km. 

Skulle egentlig vært fem turer med sykkel, men en eller annen idiot har stjelt sykkelen i natt, selv om den var låst. Håper jeg får låne en annen i morgen så jeg får fortsette treningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grei uke.

En joggetur på 6km og en på 10km.

Det går ganske tungt da. Det er nok fordi jeg er tung. Jeg har ikke klart å kvitte meg med korona-kiloene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg visste at uka skulle bli travel pga hektisk aktivitet på ulike fronter etter jobb, så det ble vel omtrent som forventet:

Torsdag: en styrkeøkt + nedvask av en leilighet 2,5 time

Lørdag: vedarbeid en time

Søndag: først tur i skogen m mannen en time, så tur rundt i Trondheim m dattera nå i kveld. Så utrolig fint det var på Bakklandet ❤😊❤ Totalt 14500 skritt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (5 minutter siden):

Jeg visste at uka skulle bli travel pga hektisk aktivitet på ulike fronter etter jobb, så det ble vel omtrent som forventet:

Torsdag: en styrkeøkt + nedvask av en leilighet 2,5 time

Lørdag: vedarbeid en time

Søndag: først tur i skogen m mannen en time, så tur rundt i Trondheim m dattera nå i kveld. Så utrolig fint det var på Bakklandet ❤😊❤ Totalt 14500 skritt i dag.

Bakklandet er koselig ja! ❤️ Jeg har jobbet i hagen med graving i 1,5-2 timer i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 gå/ jogg i skogen. Har også trenet litt med kettlebell etter turene, noe jeg tror har resultert i kraftig hodepine de siste dagene. Eller så er det bare stress og mye nedover-jobbing med hodet forplantet i hodet. Blir to tøffe, travle uker nå og etter det skal treningen maksimeres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...