Gå til innhold

Trening uke 20


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Er fornøyd med ukas innsats:

Onsdag: 1 time styrketrening

Lørdag: 45 minutter styrketrening + 15.000 skritt (riktignok det meste i rolig tempo)

Søndag: 45 minutter styrketrening  - før frokost!

Jeg er på tur i helga og har altså trent på hotellets treningsrom både i går og i dag. Det var deilig! Nå er jeg endelig tilbake til samme vekter som jeg klarte før jeg fikk korona i mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Mandag og onsdag ble det trening på Evo. Halvtime på tredemølle og halvtime styrke, armer , rygg og lår. Halvtimes gåtur tur/ retur jobb pluss 9 etg trapper hver dag. 

Nå er jeg på hytta og her har det blitt gåturer og jobbing utenfor hytta med bæring av stein, klippe opp en haug med grener og diverse rot som forrige eier etterlot seg. Det er deilig å jobbe utendørs igjen. Det har jeg ikke gjort siden jeg hadde hage og det er 10 år siden nå. 

Neste uke er planen å få til en god uke på fjellet. Er igjen alene her på hytta.  Har avspasering mandag, tirsdag og onsdag, Kristi himmelfartsdag på torsdag og hyttekontor på fredag. Håper på en bra uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en veldig aktiv uke. 

6 treninger med sykkel (1,5 mil med en del bakker her og der, jeg har perset på tiden :) ) og styrketrening. Makspuls i dag var 175. 

Så har jeg jo den dårlige foten min da, så istedet for å gå morgentur har det blitt 5-8 km sykling hver morgen på en løype med mindre bakker enn treningsløypa, men har likevel fått 165 i puls her og der. 

Det var egentlig først i kveld at jeg merket beina var litt sur, men slo likevel rekorden på tiden, så ille var det ikke.  

Hadde egentlig lagt inn en ekstra dag med treningsfri, men kjente at fysikken var på lag så da ble nok dette min mest aktive uken på flere uker. Har plutselig blitt ett hakk sterkere. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med uka selv om det ble bare en joggeøkt:

torsdag - 3 km jogg

fredag - 6,6 km gåtur, PokemonGo med guttungen

lørdag - 8,5 km gåtur, PokemonGo med guttungen + en halvtimes tid med Nintendo Switch sport om kvelden (svett!)

søndag - 7 km gåtur, PokemonGo med guttungen + beise platting + litt hagearbeide

Så ja - denne helgen har vi pokemon'et for harde livet! :D Dere som driver med PokemonGo vet at man ikke går veldig fort når man driver med det, men jeg skal love at man blir sliten allikevel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten

Så gode dere er! 
 

Ser det ligger sånne treningstråder nedover for mange uker (fortsatt ganske ny her) - det er en slags  rapporteringstråd? Vil gjerne være med! Virker motiverende 😄 noen uskrevne regler? 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøtteknotten skrev (18 minutter siden):

Så gode dere er! 
 

Ser det ligger sånne treningstråder nedover for mange uker (fortsatt ganske ny her) - det er en slags  rapporteringstråd? Vil gjerne være med! Virker motiverende 😄 noen uskrevne regler? 😬

Regler og regler... Vi har hatt denne tråden litt til og fra i mange år egentlig, starter tråden på søndag og forteller om siste ukes aktiviteter. :) Hvem som helst kan starte tråden og det varierer litt hvem som gjør det, som regel den som først er ferdig med søndagens trening og husker å poste. ;) Ellers er hemningsløs selvskryt tillatt og selvfølgelig skryt av alle de andre i tråden! Ingen treningsøkt er for liten, ingen for stor! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten

Hehe, så greit! Går ut fra at man selv definerer hva som regnes som trening 😅 her er min uke:

Onsdag: 21,1 km joggetur (måtte se om jeg klarte en halvmaraton og det gjorde jeg 🥳 ganske nøyaktig 12 mnd etter at jeg tok min første frivillige joggetur noensinne)

Fredag: 4,5 km gåtur

Lørdag: 5 km jogging morgen, 5km gåtur kveld

Søndag: 3 km gåtur

(8 dager med streak på skrittmålet, skal prøve å holde det i 30 dager - da får jeg nytt merke i Garmin Connect!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Ekstra skrev (1 time siden):

Har hatt noen slags halsbetennelse og har ikke trent i det hele tatt 😭

Goood bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (20 minutter siden):

Goood bedring!

Takk takk! Seige greier dette her. Snart vart i to uker 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke regne noe aktivitet som trening denne uken. Helt utrolig når jeg nå har sagt at jeg fra denne uken skulle trappe opp skikkelig. Er i en helt elendig søvn-periode, så får skylde litt på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (4 timer siden):

Har hatt noen slags halsbetennelse og har ikke trent i det hele tatt 😭

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en travel uke med 17 mai pluss et  annet arrangement, men det ble greit til alutt

To joggeturer på 5 og 6 km pluss en tur på 10km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...