Gå til innhold

Trening uke 21


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Ikke helt fornøyd med uka. 

Onsdag: 45 min styrketrening 

Torsdag: tur i skogen + en kveldstur (13.000 skritt til sammen)

Søndag: sykkeltur 22 km på elsykkel. Første sykkeltur i år!

Litt slapt, men sånn ble det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ingen måte fornøyd med uka treningsmessig. En joggetur, tirsdag, da prøvejogget jeg løypa for løpet og den var mye mer bakkete enn jeg trodde! *sukk*

Ellers har det vært mye hagearbeide og annet arbeide i hagen + samvær med jentungen og en spinnvill og vanvittig søt kattepus! :)❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym 2
påskelilje skrev (52 minutter siden):

Ikke helt fornøyd med uka. 

Onsdag: 45 min styrketrening 

Torsdag: tur i skogen + en kveldstur (13.000 skritt til sammen)

Søndag: sykkeltur 22 km på elsykkel. Første sykkeltur i år!

Litt slapt, men sånn ble det.

Så flink du er. Jeg har gått litt trilleturer med barnebarnet mitt og gått en times tur en dag med min mann denne uka, det er alt. Men jeg har et tett program for tiden da, med jobb og barnepass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Anonym 2 skrev (8 minutter siden):

Så flink du er. Jeg har gått litt trilleturer med barnebarnet mitt og gått en times tur en dag med min mann denne uka, det er alt. Men jeg har et tett program for tiden da, med jobb og barnepass.

Takk! Jeg vet at kroppen har godt av 2 styrkeøkter og helst minst 1 kondisøkt i uka (får vondt i ryggen hvis jeg ikke trener styrke), så dette var litt slapt. Men bedre enn ingenting 😊 Trilletur med barnebarn høres koselig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig her og gitt… Har gått to turer, men synes de ble for lite harde. Derfor 0. Er klar for ny uke…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøtteknotten

Onsdag: 10 km jogging

Lørdag: 14 km jogging

Målet mitt er minst to joggeturer i uka, og det ble det - så da er jeg fornøyd! 😁👍

(Gode dere er som driver med styrke! det har jeg aldri kommet i gang med, men vet jeg burde. For nå så tenker jeg at jevnlig løping er uendelig mye bedre enn ingen trening i det hele tatt 😅)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått en kort tur nesten hver dag, tenker det er en ok start. Men denne uken tenkte jeg at jeg skulle begynne å trene på ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
lyseblå skrev (14 timer siden):

Har gått en kort tur nesten hver dag, tenker det er en ok start. Men denne uken tenkte jeg at jeg skulle begynne å trene på ordentlig.

Supert! Jeg pleier å ta for meg uka på søndagen eller mandagen og velge treningsdager. Og da skal det en veldig viktig grunn for å stå over disse! Denne uka blir det omtrent slik: I dag, tirsdag: styrketrening, torsdag: styrketrening eller joggetur, søndag: styrketrening eller joggetur. Og kanskje en tur i skogen lørdag/søndag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Bøtteknotten skrev (15 timer siden):

Onsdag: 10 km jogging

Lørdag: 14 km jogging

Målet mitt er minst to joggeturer i uka, og det ble det - så da er jeg fornøyd! 😁👍

(Gode dere er som driver med styrke! det har jeg aldri kommet i gang med, men vet jeg burde. For nå så tenker jeg at jevnlig løping er uendelig mye bedre enn ingen trening i det hele tatt 😅)

Jevnlig løping er knallbra! Haha - jeg har bare løpt én gang etter at jeg begynte igjen etter et par års pause 😄, men jeg SKAL få løpt igjen - forhåpentligvis denne uka 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten
påskelilje skrev (2 timer siden):

Jevnlig løping er knallbra! Haha - jeg har bare løpt én gang etter at jeg begynte igjen etter et par års pause 😄, men jeg SKAL få løpt igjen - forhåpentligvis denne uka 🙂 

Ja, jeg kan nesten ikke tro at jeg - av alle folk i verden - er blitt en som liker å løpe. Som bruker løping som en måte å takle tøffe dager på (før: sjokolade 🙄😳). Mai var en tøff måned. Det resulterte i nesten 120 km totalt 😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Bøtteknotten skrev (23 minutter siden):

Ja, jeg kan nesten ikke tro at jeg - av alle folk i verden - er blitt en som liker å løpe. Som bruker løping som en måte å takle tøffe dager på (før: sjokolade 🙄😳). Mai var en tøff måned. Det resulterte i nesten 120 km totalt 😂👍

Det er sånn jeg har det med styrketrening! Begynte i fjor, følte meg helt "lost" på treningssenteret... Nå er det "mitt", og jeg synes det er SÅ gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (3 timer siden):

Det er sånn jeg har det med styrketrening! Begynte i fjor, følte meg helt "lost" på treningssenteret... Nå er det "mitt", og jeg synes det er SÅ gøy!

Nuvel, styrketrening er ok og deilig etterpå, men gøy? Neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
Ekstra skrev (2 timer siden):

Nuvel, styrketrening er ok og deilig etterpå, men gøy? Neppe.

Å jo da! Særlig benkpress liker jeg! Og nedtrekk. Mageøvelser er kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har vært inne i en god periode nå etter at jeg ble frisk igjen. 

Jeg har vært på fjellet og fikk meg fjelltur mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og lørdag. 

Jeg hadde med meg manualer til hytta og brukte dem mange ganger om dagen. Det er lette manualer, men litt hjelper det :)

Og så har jeg gravd opp store steiner ,  båret og flyttet på store steiner. Det var nok bedre styrketrening enn de lette manualene. 

Nå er jeg hjemme igjen og trente på treningssenteret i går og nå skal jeg straks dit I kveld også. Til helga er det pinse og satser på nye fjellturer :)

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (14 timer siden):

Jeg har vært inne i en god periode nå etter at jeg ble frisk igjen. 

Jeg har vært på fjellet og fikk meg fjelltur mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og lørdag. 

Jeg hadde med meg manualer til hytta og brukte dem mange ganger om dagen. Det er lette manualer, men litt hjelper det :)

Og så har jeg gravd opp store steiner ,  båret og flyttet på store steiner. Det var nok bedre styrketrening enn de lette manualene. 

Nå er jeg hjemme igjen og trente på treningssenteret i går og nå skal jeg straks dit I kveld også. Til helga er det pinse og satser på nye fjellturer :)

Det høres helt nydelig ut! God pinse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (42 minutter siden):

Det høres helt nydelig ut! God pinse!

Takk og God pine til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Hadde jeg ikke skrevet her at jeg skulle trene i dag, hadde det ikke blitt noe av. Men 22.45 føk jeg ut døra for å jogge! Var ute i 18 minutter,  og løp 80-90 % av tida. Fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (43 minutter siden):

Hadde jeg ikke skrevet her at jeg skulle trene i dag, hadde det ikke blitt noe av. Men 22.45 føk jeg ut døra for å jogge! Var ute i 18 minutter,  og løp 80-90 % av tida. Fornøyd med det!

Jeg har vært på fest i et fjøs i kveld sammen med kollegaer og har danset masse. Det var treninga jeg fikk i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...