Gå til innhold

Noen som har løpemølle / walkingpad hjemme? Kommer den til god nytte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal jobbe ca 6 dager i uken framover, og tenker derfor på å skaffe en walkingpad eller løpemølle hjemme slik at det blir lettere å trene i tillegg. 

Noen som har, og blir den tatt mye i bruk? Bråker de mye ? 

Anonymkode: 9e36a...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg skal jobbe ca 6 dager i uken framover, og tenker derfor på å skaffe en walkingpad eller løpemølle hjemme slik at det blir lettere å trene i tillegg. 

Noen som har, og blir den tatt mye i bruk? Bråker de mye ? 

Anonymkode: 9e36a...332

Kjøpte meg mølle i desember og brukte den i hele januar, etter det har jeg stort sett løpt ute, men kommer til å bruke den igjen når mørket og drittværet kommer. Bråker litt, men jeg bor i enebolig så det er ev. bare mannen som hører meg og han sier han kan høre stegene mine om han ikke har noe lyd på tv'n. Vi har mølla i 2. etg og stua nede, men mølla står ikke rett over stua da. Ville ikke hatt mølle om jeg bodde i blokk eller horisontaldelt bolig.

Husk at en walking-pad ikke er beregnet til å løpe på, kun til gange! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir brukt mye hos oss, men natturligvis ikke så mye om sommeren. Det er kjedelig, men veldig lettvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (32 minutter siden):

Den blir brukt mye hos oss, men natturligvis ikke så mye om sommeren. Det er kjedelig, men veldig lettvint.

Høres bra ut at den blir brukt. :)Tenker på å kjøpe en walkingpad. Hører at de skal være ganske lydløse, men spørsmålet er om de er for smale til løping. De heter jo walkingpad.  Men skal være mulig å løpe på de også. Tenker at det blir lettere for meg å trene hjemme nå når jeg skal begynne å jobbe fulltid. Jeg har fysisk jobb, og mye sosialt på jobb. Derfor er det litt deilig å tenke på å kunne trene alene i fred og ro hjemme :). 

Anonymkode: 9e36a...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Kjøpte meg mølle i desember og brukte den i hele januar, etter det har jeg stort sett løpt ute, men kommer til å bruke den igjen når mørket og drittværet kommer. Bråker litt, men jeg bor i enebolig så det er ev. bare mannen som hører meg og han sier han kan høre stegene mine om han ikke har noe lyd på tv'n. Vi har mølla i 2. etg og stua nede, men mølla står ikke rett over stua da. Ville ikke hatt mølle om jeg bodde i blokk eller horisontaldelt bolig.

Husk at en walking-pad ikke er beregnet til å løpe på, kun til gange! 

Husker at du skrev om at du kjøpte deg en. Vi leier leilighet derfor tenkte jeg walkingpad. Men det heter vel walkingpad for en årsak selv om jeg ser i reklame at folk løper på den... 

Anonymkode: 9e36a...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres bra ut at den blir brukt. :)Tenker på å kjøpe en walkingpad. Hører at de skal være ganske lydløse, men spørsmålet er om de er for smale til løping. De heter jo walkingpad.  Men skal være mulig å løpe på de også. Tenker at det blir lettere for meg å trene hjemme nå når jeg skal begynne å jobbe fulltid. Jeg har fysisk jobb, og mye sosialt på jobb. Derfor er det litt deilig å tenke på å kunne trene alene i fred og ro hjemme :). 

Anonymkode: 9e36a...332

Jeg tror ikke Walkingpad er særlig egnet til å løpe på, det blir jo en adskillig høyere vektbelastning når man løper enn når man går. Som du selv sier - de heter jo WALKING pad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke Walkingpad er særlig egnet til å løpe på, det blir jo en adskillig høyere vektbelastning når man løper enn når man går. Som du selv sier - de heter jo WALKING pad.

Ja, derfor er jeg veldig skeptisk til walkingpad.  Står at man kan løpe på opptil 10 til 15 km timen på de, men jeg har lest folk skrive at de er for smal til å løpe på. Det er nok som du sier : ingen mening I å kjøpe walkingpad dersom man har tenkt å løpe på de. De er nok mer til gange. Tredemølle bråker mer. Vet ikke om utleier blir så happy om jeg trener på tredemølle da. 

Anonymkode: 9e36a...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ikke Walkingpad er særlig egnet til å løpe på, det blir jo en adskillig høyere vektbelastning når man løper enn når man går. Som du selv sier - de heter jo WALKING pad.

Jeg leste en skrive om skuffelsen om hvor smal en walkingpad var. Og at den logiske sett dermed er bygget for gange. 

Anonymkode: 9e36a...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...