Gå til innhold

Trening uke 22


Lillemus

Anbefalte innlegg

Skal vi se - hva gjorde man forrige uke da?

Tirsdag - 5 km jogg

Torsdag - 2,4 km jogg (ble litt sent så det ble bare en kort tur)

Lørdag - 10,3 km gåtur med mannen, på hytta, koselig, men skulle hatt på andre sko... 

Greit nok det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske bra uke:

5  + 10 + 7 km joggeturer pluss en økt med styrketrening.

Det er for lite styrketrening til å få få noe fremgang, men litt vedlikehold er bedre enn ingen ting.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

En grei uke.

Mandag : Trening på Evo. Halvtime på tredemølle i oppoverbakke og halvtime styrke. Forside lår, bryst, armer, skuldre. 

Tirsdag: Det samme som mandag. 

Onsdag : Var på et arrangement, men ble mye dansing. 

Lørdag : Fjelltur ca en mil. 

Søndag : Fjelltur ca en mil. 

Trening med manualer kommer i tillegg til dette. 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Ble ikke helt som planlagt, men det var fordi vi reiste bort i helga:

Tirsdag: styrketrening 1 time

Torsdag: kort løpetur seint på kvelden, 18 minutter var det vel 😊

Lørdag: to turer med mannen, til sammen 13500 skritt

Jeg går og veier for og i mot om jeg skal melde meg på Sommerløpet til lørdag! Har jo bare løpt 2 ganger... Det er 5 km. Hadde jo vært moro 😁 Hvis jeg løper 5 km på onsdag, og så en styrkeøkt torsdag/fredag, burde jeg jo klare det på lørdag? Men... minimalt med løpetrening i forkant da altså! Jeg var med i 2018, men da hadde jeg trent mye på forhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten

Onsdag: 9 km joggetur

Fredag: 19 km joggetur

påskelilje skrev (7 timer siden):

Jeg går og veier for og i mot om jeg skal melde meg på Sommerløpet til lørdag! Har jo bare løpt 2 ganger... Det er 5 km. Hadde jo vært moro 😁 Hvis jeg løper 5 km på onsdag, og så en styrkeøkt torsdag/fredag, burde jeg jo klare det på lørdag? Men... minimalt med løpetrening i forkant da altså! Jeg var med i 2018, men da hadde jeg trent mye på forhånd...

Så gøy! Det er i Kristiansand? Dukker stadig opp reklame for det på FB hos meg 😂 vurderte et øyeblikk å reise (virksom reklame ja..😳), men blir hakket for langt. Det klarer du 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Bøtteknotten skrev (1 time siden):

Onsdag: 9 km joggetur

Fredag: 19 km joggetur

Så gøy! Det er i Kristiansand? Dukker stadig opp reklame for det på FB hos meg 😂 vurderte et øyeblikk å reise (virksom reklame ja..😳), men blir hakket for langt. Det klarer du 👏

I Kristiansand, ja! Ikke langt for meg (bor her 🙂 )

Nå meldte jeg meg på 😮 Hjeeeeelp - hva har jeg gjort?! Blir gøy det 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
Bøtteknotten skrev (På 7.6.2022 den 7.12):

Onsdag: 9 km joggetur

Fredag: 19 km joggetur

Så gøy! Det er i Kristiansand? Dukker stadig opp reklame for det på FB hos meg 😂 vurderte et øyeblikk å reise (virksom reklame ja..😳), men blir hakket for langt. Det klarer du 👏

Nå var jeg ute og prøvde meg på 5 km asfalt.  Det gikk! Jeg klarte å løpe i ett strekk, og kroppen funket greit. Det gikk ikke så fort, men jeg er fornøyd! Da skal jeg prøve å øke tempoet litt på lørdag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten
påskelilje skrev (52 minutter siden):

Nå var jeg ute og prøvde meg på 5 km asfalt.  Det gikk! Jeg klarte å løpe i ett strekk, og kroppen funket greit. Det gikk ikke så fort, men jeg er fornøyd! Da skal jeg prøve å øke tempoet litt på lørdag 😊

Knallbra! 🤩👏👏 bare ikke øk så mye at du går tom halvveis 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (På 7.6.2022 den 8.41):

I Kristiansand, ja! Ikke langt for meg (bor her 🙂 )

Nå meldte jeg meg på 😮 Hjeeeeelp - hva har jeg gjort?! Blir gøy det 🙂 

Det blir jo spennende og gøy!

Når du klarer 5km i strekk så kan det ikke gå så galt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Grendel skrev (1 time siden):

Det blir jo spennende og gøy!

Når du klarer 5km i strekk så kan det ikke gå så galt 

Ja, nå gleder jeg meg faktisk! Kroppen er helt fin i dag. Er litt usikker på hvor langt jeg løp. Google maps sier 5, 2 km, mens Samsung Health sier 6,6 km 😮 Sykkelveien går nok litt mer i svinger enn bilveien, så Jeg tipper at jeg løp i underkant av 6 km uten stopp. Og det var jo uten oppvarming. På lørdag blir det nok litt fellesoppvarming før løpet, tenker jeg. Blir spennende hvordan jeg havner i forhold til samme løp i 2018. Den gangen trente jeg mye kondis, men ikke styrke. Denne gangen har det vært jevn styrketrening + 3 ganger løping 😄 (pluss at jeg er fire år eldre da 😄 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg gjennomførte løpet på 5 km! Det var hovedmålet.

Et delmål var å løpe hele tiden, det klarte jeg ikke. Løp i ett i ca 2,5 km, da merket jeg at jeg hadde startet for hardt. Vekslet så litt mellom gange og løping. Kom i mål blant de siste 😁, 2 min dårligere enn for fire år siden 😁😁😁

Gøy å ha vært med, er glad jeg gjorde det 😊 Men det er nok å anbefale litt mer løpetrening enn hva jeg har gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (16 minutter siden):

Jeg gjennomførte løpet på 5 km! Det var hovedmålet.

Et delmål var å løpe hele tiden, det klarte jeg ikke. Løp i ett i ca 2,5 km, da merket jeg at jeg hadde startet for hardt. Vekslet så litt mellom gange og løping. Kom i mål blant de siste 😁, 2 min dårligere enn for fire år siden 😁😁😁

Gøy å ha vært med, er glad jeg gjorde det 😊 Men det er nok å anbefale litt mer løpetrening enn hva jeg har gjort!

Det er en kunst å holde rett tempo - selv når man er i ok form. Vel gjennomført! 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (2 timer siden):

Jeg gjennomførte løpet på 5 km! Det var hovedmålet.

Et delmål var å løpe hele tiden, det klarte jeg ikke. Løp i ett i ca 2,5 km, da merket jeg at jeg hadde startet for hardt. Vekslet så litt mellom gange og løping. Kom i mål blant de siste 😁, 2 min dårligere enn for fire år siden 😁😁😁

Gøy å ha vært med, er glad jeg gjorde det 😊 Men det er nok å anbefale litt mer løpetrening enn hva jeg har gjort!

Bra gjennomført! Angående plassering så må du sammenligne med din egen aldersgruppe. Da tenker jeg du blir mer fornøyd 😉

Jeg tenker på å prøve meg selv også. Litt usikker på akkurat når og hvor. Det blir dårligere enn før, men spørsmålet er hvor dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...