Gå til innhold

Trening uke 23


Lillemus

Anbefalte innlegg

Tja...

Mandag jobbet vi i hagen, syklet 16 km (ok da, på el-sykkel) og gikk 4,5 km tilsammen for å gå bort til restauraten da vi skulle spise ute. 

Mannen var syk i pinsen, men ganske bra igjen på mandag, men på kvelden begynte jeg å kjenne det i halsen... Og siden har jeg vært dårlig gitt. Var på jobb på tirsdag, men gikk hjem utpå dagen, da var kroppen kaputt og siden var jeg hjemme resten av uka. Formen steg litt utover på fredag, men er fremdeles ikke helt 100%, men skal på jobb igjen i morgen da. Men treningsmessig ble det altså ingenting etter mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Kjedelig å være syk! Godt du er på bedringens vei nå!

Slik var min uke:

Onsdag: løp ca 5,5 km på asfalt, for første gang på et par-tre år. Har bare løpt i skogen 2 ganger tidligere i år.

Fredag: styrketrening 45 min

Lørdag: Deltok i løp! 5 km på asfalt,  i sommervarmen, sammen med maaaange andre! Slitsomt, men gøy! Stolt over at jeg gjennomførte!

Søndag: tur i skogen i rolig tempo, ca 6 km + 3,5 timers synging (oppvarming og konsert). Trim det og! Veldig intenst, moro, euforisk, gøy og slitsomt! Nå har jeg landet i sofaen 😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det ble en dårlig uke her også. Jeg trente på Evo på tirsdag og siden ble det ikke noe mer.

Det har vært en del andre ting som har foregått denne uka med å feire en kollega og i går på lørdag jobbet jeg. I dag har jeg og broren min hatt dugnad utendørs på plattingen og plena hos våre foreldre som ikke klarer ut med så mye lenger. Godt å se hvor fornøyde de ble og godt å kjenne på litt god samvittighet :)

Satser på at neste uke blir bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (28 minutter siden):

Tja...

Mandag jobbet vi i hagen, syklet 16 km (ok da, på el-sykkel) og gikk 4,5 km tilsammen for å gå bort til restauraten da vi skulle spise ute. 

Mannen var syk i pinsen, men ganske bra igjen på mandag, men på kvelden begynte jeg å kjenne det i halsen... Og siden har jeg vært dårlig gitt. Var på jobb på tirsdag, men gikk hjem utpå dagen, da var kroppen kaputt og siden var jeg hjemme resten av uka. Formen steg litt utover på fredag, men er fremdeles ikke helt 100%, men skal på jobb igjen i morgen da. Men treningsmessig ble det altså ingenting etter mandag...

God bedring ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (6 minutter siden):

Kjedelig å være syk! Godt du er på bedringens vei nå!

Slik var min uke:

Onsdag: løp ca 5,5 km på asfalt, for første gang på et par-tre år. Har bare løpt i skogen 2 ganger tidligere i år.

Fredag: styrketrening 45 min

Lørdag: Deltok i løp! 5 km på asfalt,  i sommervarmen, sammen med maaaange andre! Slitsomt, men gøy! Stolt over at jeg gjennomførte!

Søndag: tur i skogen i rolig tempo, ca 6 km + 3,5 timers synging (oppvarming og konsert). Trim det og! Veldig intenst, moro, euforisk, gøy og slitsomt! Nå har jeg landet i sofaen 😁

 

Gratulerer med gjennomført løp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (23 minutter siden):

God bedring ! :)

Takk! Må få til en liten joggetur i morgen kveld tenker jeg for å se om jeg i det hele tatt klarer å jogge. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Gratulerer med gjennomført løp :)

Takk! Veldig gøy, i alle fall etterpå! Var helt gåen, og mørkerød som en rødløk en time etterpå da jeg kom hjem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uka ble nøyaktig etter planen:

5 + 10 km jogging og en økt med styrketrening.

Jeg ser selv at jeg er ganske styrt av hvilke mål jeg har satt meg så lenge de er konkrete nok. Hvis jeg har tenkt å jogge 5 + 10 km så blir det sånn.

Gå ned 3-4 kilo derimot - det blir i praksis bare et ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...